۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
در راستای تفاهم دوجانبه مقرر شد؛

نشانی پستی مشترکان اپراتور سوم موبایل اصلاح می‌شود

ایتنا- شرکت پست ۱۷ هزار نقطه تماس شهری و روستایی در اختیار داشته که در اختیار رایتل قرار می‌دهد.
نشانی پستی مشترکان اپراتور سوم موبایل اصلاح می‌شود


شرکت پست و اپراتور سوم تلفن همراه در راستای اصلاح نشانی و به روزرسانی اطلاعات پستی مشترکان این اپراتور ، تفاهم همکاری امضا کردند.


به گزارش ایتنا از مهر، با امضای تفاهم شرکت پست و رایتل، مقرر شد جانمایی دکل‌های رایتل در ساختمان‌های پست انجام شود و اپراتور سوم نیز برای ارائه خدمات از باجه‌های پستی استفاده خواهد کرد.

در مراسم این امضای تفاهم، حسین مهری مدیرعامل شرکت پست اظهار داشت: شرکت پست ۱۷ هزار نقطه تماس شهری و روستایی در اختیار داشته که در اختیار رایتل قرار می‌دهد. این تفاهم‌نامه شامل سه محور مرتبط با فعالیت‌ها و خدماتی است که شرکت رایتل می‌تواند به شرکت پست ارائه کند و شرکت پست نیز در ۶ عنوان خدمات به رایتل ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به‌روز‌رسانی اطلاعات نشانی مشترکان رایتل با استفاده از بانک اطلاعاتی کدپستی شرکت پست یکی از موضوعات این تفاهم است توضیح داد: ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار کد پستی در اختیار پست است و در دو سال گذشته اطلاعات مربوط به کدپستی ۱۰۰ درصد اماکن شهری و ۶۰ درصد اماکن روستایی به‌روزرسانی شده است که تا پایان سال نیز اطلاعات مربوط به کدپستی ۱۰۰ درصد نقاط روستایی به‌روزرسانی خواهد شد.

مهری با تاکید براینکه در نهایت تمامی این اطلاعات در اختیار مشترکان رایتل قرار خواهد گرفت تا آدرس و کدپستی آنها اصلاح شود، از ارائه‌ خدمات الکترونیکی و فروش رایتل در باجه‌های پستی خبر داد و استفاده از بناهای اختصاصی پست برای استقرار تجهیزات و آنتن‌های رایتل را از دیگر موضوعات این همکاری اعلام کرد.

مجید صدری مدیرعامل رایتل نیز در این مراسم با اشاره به اهداف این همکاری، اظهار داشت: مخاطبان اصلی این تفاهم‌نامه مردم، شرکت پست و بخش‌های ارتباطی کشور هستند که تسهیل ارائه‌ خدمات پستی با استفاده از زیرساخت‌های اپراتور سوم و ارائه محصولات ویژه‌ به کارمندان پستی از محورهای این تفاهم است.
کد مطلب: 42562
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام