۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۶

گاف فیس بوک در پی حمله تروریستی لاهور پاکستان

ایتنا- فیس‌بوک می‌گوید که این ایراد بر خلاف میلش اتفاق افتاده اما این اشتباه باعث شد مردم از انفجار لاهور باخبر شوند!
گاف فیس بوک در پی حمله تروریستی لاهور پاکستان


فیس‌بوک از کاربران بابت ایراد خدمات "بررسی سلامت" که پس از انفجار خونین لاهور پاکستان به کاربران سراسر جهان به اشتباه پیام ارسال کرده بود، عذرخواهی کرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، کاربران فیس‌بوک از هونلولو تا بروکسل و از قاهره تا هنگ کنگ با پیامی روبرو شدند که به کاربران اجازه می‌دهد در صورت وقوع رویدادهای غیرمنتظره مانند حملات تروریستی یا بلایای طبیعی دوستانشان را از سلامت خود مطمئن سازند.

فیس‌بوک در بیانیه‌ای به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد ما در پی وقوع حمله تروریستی خدمات "بررسی سلامت" را در لاهور پاکستان فعال کردیم اما متاسفانه بسیاری از کسانی که در سراسر جهان با این بحران روبرو نبودند پیامی را دریافت کردند که از آنها درباره سلامتشان پرسیده بود.

این شرکت شبکه اجتماعی در بیانیه‌ای اعلام کرد این نوع ایرادها برخلاف میل ما بوده و از این رو به سرعت برای حل آن تلاش کردیم و از کسانی که به اشتباه این پیام را دریافت کردند عذرخواهی می‌کنیم.

در یک بمب‌گذاری انتحاری در یک پارک شلوغ در شهر لاهور پاکستان دستکم ۶۵ نفر کشته و صدها نفر مجروح شدند. بعضی از کاربران شبکه اجتماعی اظهار کردند اشتباه سیستم فیس‌بوک باعث شد حداقل بسیاری از مردم سراسر جهان از وقوع این حمله باخبر شوند.
کد مطلب: 41955
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام