۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴

عرضه ابزار جدید برای مقابله با حملات دی.او.اس به سایت‌ها

ایتنا- گوگل می‌گوید خدمات جدیدش در اصل برای دفاع از سایت‌هایی طراحی شده که با انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف برای دفاع از حقوق بشر و مقابله با فساد تلاش می‌کنند.
عرضه ابزار جدید برای مقابله با حملات دی.او.اس به سایت‌ها


گوگل می‌گوید ابزار رایگان جدیدی عرضه کرده تا سایت‌ها و سازمان‌های خبری بتوانند از خود در برابر حملات DoS دفاع کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، این حملات از طریق ایجاد ترافیک سنگین بر روی سایت‌های مختلف انجام می‌شود تا سرور سایت هدف از دسترس خارج شده و از کار بیفتد.

گوگل اظهار داشته که با اجرای پروژه شیلد یا سپر، مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند ترافیک حجیم ارسالی هکرها را از طریق زیرساخت‌های وب گوگل منتقل کنند تا سایت‌های خود را حتی در زمان تشدید چنین حملاتی آنلاین و سرپا نگه دارند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به آدرس projectshield.withgoogle.com/public مراجعه کنند. البته استفاده از این خدمات با استفاده از آدرس آی.پی ایران مقدور نیست.

انتظار می‌رود در وهله اول سایت‌های کوچکی که فاقد زیرساخت‌های لازم برای دفاع از خود در برابر حملات DOS هستند از این طرح استقبال کنند، اما مدیران سایت‌ها و سازمان‌های بزرگتر خبری هم می‌توانند از خدمات یادشده استفاده کنند.

گوگل مدعی شده خدمات یاد شده در اصل برای دفاع از سایت‌هایی طراحی شده که با انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف برای دفاع از حقوق بشر و مقابله با فساد تلاش می‌کنند و لذا خدمات یاد شده برای استفاده صاحبان مشاغل، وبلاگ‌نویسان و سایت‌ها و سرویس‌های بازی طراحی نشده است.
کد مطلب: 41563
نام شما
آدرس ايميل شما