۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

لنوو خدمات جهانی رومینگ بی‌سیم ارائه می‌دهد

ایتنا- لنوو خدمات بی‌سیم جهانی رومینگ ارائه می‌دهد تا کاربران محصولات همراه هزینه‌های خود در این زمینه را به میزان چشمگیری کاهش دهند.
لنوو خدمات جهانی رومینگ بی‌سیم ارائه می‌دهد


خدمات رومینگ لنوو که Lenovo Connect نام دارد، به کاربران امکان می‌دهد تا در زمان مسافرت به 50 کشور از گوشی‌ها و تبلت‌های خود برای اتصال به اینترنت با هزینه‌های محلی استفاده کنند بدون آنکه نیازی به استفاده از سیم‌کارت جدید داشته باشند.


به گزارش ایتنا از فارس، در دو دهه اخیر که استفاده از تلفن همراه افزایش یافته، هزینه‌های رومینگ همیشه یکی از دغدغه‌های متشرکان تلفن همراه بوده است و این امر بخش مهمی از قبض‌های کاربران و به خصوص کاربران دائم‌السفر را به خود اختصاص می‌داده است.

اتحادیه اروپایی با حذف هزینه‌های رومینگ همراه در میان 28 کشور عضو تا ژوئن سال 2017 موافقت کرده است و از شرکت‌های مخابراتی خواسته تا در زمان دریافت هزینه‌های مربوط به ترافیک اینترنت با همه کاربران یکسان رفتار کنند.

لنوو می‌گوید خدمات جدیدش را از طریق شبکه اپراتوری مجازی یا mobile virtual network operator (MVNO) ارائه می‌دهد که هم‌اکنون 11 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد.

لنوو این خدمات را از همین ماه در چین بر روی گوشی LeMeng X3 و تبلت MIIX 700 ارائه می‌دهد و به زودی کاربران لپ‌تاپ‌های ThinkPad در نقاط مختلف جهان هم از آن بهره‌مند خواهند شد.
کد مطلب: 41419
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام