۰
plusresetminus
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲

نسخه آزمایشی SharePoint Server مایکروسافت عرضه شد

ایتنا - در این نسخه بسیاری از قابلیت‌هایی ارائه شده است که پیش‌تر در نسخه اینترنتی SharePoint Online مورد استفاده قرار می‌گرفت.
نسخه آزمایشی SharePoint Server مایکروسافت عرضه شد


مایکروسافت از امروز نسخه آزمایشی دو نرم‌افزار SharePoint Server 2016 و Project Server 2016 را در اختیار آن دسته از کاربرانی گذاشت که در طرح Release Candidate‌ عضویت دارند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، نرم‌افزار SharePoint Server ۲۰۱۶ تقریبا تکمیل شده و تمام قابلیت‌های نهایی را شامل می‌شود و این طور که مایکروسافت روی وبلاگ رسمی خود اعلام کرده است، کاربران نسخه نهایی آن را هم می‌توانند با همین شکل و شمایل در اختیار بگیرند.

شرکت مایکروسافت تلاش می‌کند نسخه نهایی این نرم‌افزار سازمانی را در بهار ۲۰۱۶ به دست کاربران جهانی برساند و مقامات غول نرم‌افزاری جهان این خبر را تایید کرده‌اند.

این نرم‌افزار برای استفاده چندگانه در فضاهای سازمانی ساخته شده است و از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید آن می‌توان به سیستم امنیت داده و پشتیبانی از زیرساخت‌های سازمانی برای دسترسی بهتر به اپلیکیشن‌ها و محتوای موبایلی اشاره کرد.

 

در این نسخه از نرم‌افزارSharePoint Server کاربران سازمانی بسیاری از قابلیت‌هایی را در اختیار خواهند گرفت که پیش‌تر در نسخه اینترنتی SharePoint Online مورد استفاده قرار می‌دادند.

شرکت مایکروسافت که سال گذشته پشتیبانی از نرم‌افزار SharePoint Designer را برای همیشه کنار گذاشته بود، همزمان با عرضه نسخه آزمایشی محصول جدید خود اعلام کرد نرم‌افزار InfoPath را هم برای همیشه بازنشسته می‌کند.
 
کد مطلب: 40545
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام