۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲

سرمایه گذاری 66 میلیارد دلاری کره جنوبی برای قطب شدن در IT

ایتنا- دولت کره جنوبی بودجه کلان 66 میلیارد دلاری برای حمایت از راه اندازی شرکت های نوپای فناوری و ایجاد یک قطب آی.تی در منطقه Pangyo در Seongnamاختصاص داد.
سرمایه گذاری 66 میلیارد دلاری کره جنوبی برای قطب شدن در IT


به گزارش ایتنا از  فارس به نقل از زد.دی.نت، شرکت‌های نوپای خارجی نیز می توانند با حضور و فعالیت در این قطب فناوری که قرار است دره سیلیکون آمریکا را پشت سر بگذارد، کمک های مالی و مدیریتی دریافت کنند.


Pangyo شهری در جنوب سئول است که هم اکنون نیز محل استقرار و فعالیت غول‌های فناوری کره مانند Kakao و Nexon است. اجرای این طرح به طور رسمی از سوی وزیر علوم، فناوری اطلاعات و برنامه ریزی آتی کره جنوبی و ۵ نهاد دولتی دیگر این کشور در گزارشی به رییس جمهور کره جنوبی اعلام شد.

این بودجه معادل ۸۰ تریلیون وون کره جنوبی است. از این رقم ۸ تریلیون وون در قالب سرمایه گذاری مستقیم هزینه خواهد شد. ۴۹ تریلیون وون هم در قالب وام و ۲۳ تریلیون هم در قالب ضمانت بانکی خواهد بود.

از جمله شرکت های نوپایی که به این شکل مورد حمایت قرار خواهند گرفت می توان به شرکت های فناوری اطلاعات، رباتیک، فناوری بیو، سلامت و بهداشت، سازندگان خودروهای هوشمند، انرژی و سازندگان محصولات کمکی و جانبی در حوزه فناوری اشاره کرد.

در قالب این طرح مرکزی برای تولید محصولات واقعیت مجازی، سخت‌افزارهای گرافیکی رایانه‌ای، محصولات چند رسانه‌ای سه بعدی و .... هم ایجاد شد.
کد مطلب: 40466
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام