۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۹
نوآوری در یک فناوری نوظهور؛

ارائه واقعیت مجازی، ارزان و قابل استفاده در جیب!

ایتنا- محققان محافظ جدیدی برای تلفن همراه هوشمند ساخته‌اند که همزمان می‌توان از آن به عنوان واقعیت مجازی ارزان قیمت هم استفاده کرد.
ارائه واقعیت مجازی، ارزان و قابل استفاده در جیب!


از واقعیت مجازی به عنوان یکی از نوظهورترین فناوری‌های روز دنیا یاد می‌شود که البته هدست‌هایی که برای این منظور ساخته می‌شود معمولا گران قیمت و جاگیر هستند تا آنجا که نمی‌توان آن را به عنوان فناوری قابل حمل و همراه در نظر گرفت.


به گزارش ایتنا از مهر، اکنون محققان در پروژه‌ای موسوم به Figment VR از ایده‌ای رونمایی کرده‌اند که در صورت رسیدن به مرحله تولید انبوه به ایجاد تحولی بزرگ در فناوری واقعیت مجازی منجر می‌شود.

کوچکی، سبکی و از همه مهمتر ارزان قیمت بودن، سه ویژگی مهم این نوآوری محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توان تلفن همراه هوشمند را به ابزاری کاربردی برای ورود به دنیای هیجان‌انگیز واقعیت مجازی به کار گرفت.

این دستگاه درحقیقت یک محافظ زیبا و مؤثر برای تلفن‌های همراه هوشمند به حساب می‌آید که کاربر در هر زمان که دوست داشته باشد می‌تواند عینکی که در درون آن تعبیه شده را باز کرده و با قرار دادن در برابر نمایشگر تلفن همراه، وارد دنیای واقعیت مجازی شود.

ابداع کنندگان این نوآوری آن را در سایت Kickstarter قرار داده‌اند تا حمایت‌های مالی مورد نیاز برای تولید انبوه آن را به دست آورند.

این نوآوری فعلا برای آیفون ارائه شده و درصورتیکه استقبال لازم از آن به عمل آید برای سایر مدل‌ها از دیگر شرکت‌های سازنده تلفن همراه هوشمند نیز ارائه خواهد شد.
کد مطلب: 40223
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام