۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
معاون شرکت مخابرات ایران؛

پیامک‌های تبلیغاتی مؤسسات مالی غیر مجاز مسدود شد

ایتنا- براساس دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به پیشنهاد بانک مرکزی، پیامک‌های تبلیغاتی مؤسسات مالی غیرمجاز، مسدود شد.
پیامک‌های تبلیغاتی مؤسسات مالی غیر مجاز مسدود شد


داوود زارعیان معاون شرکت مخابرات ایران در مورد این دستورالعمل که از سوی رگولاتوری به مخابرات ابلاغ شده است اظهار داشت: براساس این دستورالعمل، مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز که مورد تائید بانک مرکزی نیستند، اجازه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی نخواهند داشت.


به گزارش ایتنا از مهر، زارعیان با بیان اینکه این دستورالعمل تنها مختص به شرکت مخابرات ایران نیست اضافه کرد: در زمینه مسدود کردن راه‌های تبلیغاتی مؤسسات غیرمجاز، علاوه بر مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه، از سوی بانک مرکزی با سازمان صدا و سیما نیز مذاکراتی صورت گرفته است.

زارعیان با بیان اینکه فهرست مؤسسات مالی که مورد تائید بانک مرکزی نیستند از سوی این بانک اعلام شده است خاطرنشان کرد: این مؤسسات با ارسال پیامک‌های اغوا کننده سعی در جذب مشتری می‌کردند که برای مقابله با این تبلیغات و ساماندهی این مؤسسات در کشور، به پیشنهاد بانک مرکزی و ابلاغیه رگولاتوری، راه‌های ارسال پیامک به مشترکان از طریق شبکه مخابرات کشور مسدود شده است.

در نامه رگولاتوری از مخابرات خواسته شده است برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم نسبت به حذف تبلیغات مؤسسات و یا سایر نهادهایی که مورد تائید بانک مرکزی نیستند و نام آنها در www.cbi.ir به ثبت نرسیده است اقدامات لازم صورت گیرد.
کد مطلب: 40100
نام شما
آدرس ايميل شما