۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵

در مراسم روز گذشته گوگل چه خبر بود؟

ایتنا- گوگل در دعوتنامه مراسم خود اعلام کرده بود "برای دریافت یک سری اخبار جدید به ما ملحق شوید."
در مراسم روز گذشته گوگل چه خبر بود؟


انتظار می‌رفت شرکت گوگل روز سه‌شنبه در مراسمی یک سری محصولات جدید از جمله دو گوشی نکسوس و نسخه بروز شده دستگاه پخش ویدئوهای آنلاین در تلویزیون را رونمایی کند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، آنچه که انتظار می‌رفت در مراسم گوگل رخ دهد شامل معرفی محصولاتی همچون LG نکسوس 5X، هوآوی نکسوس 6P، کرومکست 2، کرومکست audio و اندروید مارشمالو است.

LG نکسوس 5X: یک گوشی اولیه از سری گوشی‌های نکسوس است. این گوشی احتمالا حدود 400 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی قیمت خواهد داشت و نسخه 32 گیگابایتی آن نیز ارائه خواهد شد.

مشخصات این گوشی شامل نمایشگر 5.2 اینچی اچ دی، دوربین 12 مگاپیکسلی و شارژ بی‌سیم هستند.

هوآوی نکسوس 6P: نکسوس 6P یک گوشی رده‌بالا و اولین گوشی نکسوس از سوی هوآوی است که از یک نمایشگر 5.7 اینچی آمولد با وضوح 2560*1440 پیکسل بهره می‌برد که آن را از این حیث هم ‌رده سامسونگ کالکسی S6 و کالکسی S6 اج قرار می‌دهد.

این گوشی همچنین از پورت شارژ USB نوع C و حسگر تشخیص اثرانگشت بهره‌مند است. قیمت این گوشی از 500 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی شروع می‌شود.

کروم‌کست 2: دانگل گوگل یک دوره احیای طولانی را سپری کرده و هم‌اکنون از وای.فای قابل اعتمادتر که کانال‌ها را سریع‌تر باز می‌کند و یک اپلیشکیشن ارتقا یافته برای پیدا کردن برنامه‌های تلویزیونی استفاده می‌کند.

کروم‌کست که یک دانگل HDMI است و به کاربران اندروید این امکان را می‌دهد تا فیلم‌های ویدئویی اینترنتی را از گوشی هوشمند یا تبلت خود به ‌طور مستقیم در تلویزیون‌های HD پخش کنند، رونمایی خواهد کرد.

اندروید مارشمالو: اندروید 6 موسوم به مارشمالو نقش مهمی در مراسم امروز گوگل خواهد داشت، چراکه گوشی‌های جدید این شرکت احتمالا با سیستم‌عامل جدید مارشمالو رونمایی خواهند شد. گوگل تازه‌ترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی خود را اواخر ماه می رونمایی کرد.

از آن زمان تاکنون مطالب جدیدی درباره این سیستم‌عامل جدید منتشر نشده اما می‌توان انتظار داشت که شاهد نمایش اطلاعات مرتبط با آنچه که در گوشی در هر لحظه صورت می‌گیرد و مدیریت باطری بهتر باشیم.

کاربران اندروید که از حمل باتری‌های یدکی خسته شده‌ و امیدوارند که با اندروید جدید از این مشکل خلاص شوند.
کد مطلب: 38430
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام