۰
plusresetminus
شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۲

ابداع بلندگوی هوشمند برای ارائه صدای ۳۶۰ درجه

ایتنا- متخصصان فعال در یک شرکت Kickstarter موفق به طراحی یک هاب تهیه شده از بلندگو شده‌اند که می‌تواند به‌صورت یک ساختار هوشمند عمل کرده و بهترین کیفیت ممکن از صدای ۳۶۰ درجه را بسته به موقعیت قرار گرفتن افراد حاضر در اتاق به آن‌ها ارائه کند.
ابداع بلندگوی هوشمند برای ارائه صدای ۳۶۰ درجه


متخصصان فعال در یک شرکت Kickstarter موفق به طراحی یک هاب تهیه شده از بلندگو شده‌اند که می‌تواند به‌صورت یک ساختار هوشمند عمل کرده و بهترین کیفیت ممکن از صدای ۳۶۰ درجه را بسته به موقعیت قرار گرفتن افراد حاضر در اتاق به آنها ارائه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت engadget، ساختار صدای سه‌بعدی یا صدای ۳۶۰ درجه فراگیر را نمی‌توان فناوری جدید دانست ولی این نوع از ارائه صدا به‌تازگی به سیستم‌های خانگی نیز راه پیدا کرده است.

در این میان یک شرکت Kickstarter موفق به طراحی یکی از بهترین و منحصربه‌فردترین نمونه‌های ممکن از سیستم‌های ارائه صدای ۳۶۰ درجه شده است که می‌تواند کاربری خانگی این دستگاه‌ها را به‌صورت بسیار بهینه‌ای به کاربر ارائه کند.

این سیستم از یک سری بلندگو و تشکیل شده است که به‌صورت یک هاب هوشمند به یکدیگر متصل هستند. این سیستم‌ها می‌توانند به‌صورت بسیار مفیدی به شناسایی محل حضور افراد در اتاق پی ببرند و بر اساس درک موقعیت مکانی حضور اشخاص در محیط، بلندگوهای مربوطه را به کار بیندازند و صدای سه‌بعدی مناسبی را به آنها ارائه کنند.

 

شایان ذکر است که کسانی که در مرحله تامین بودجه این محصول با این شرکت همکاری داشته باشند می‌توانند با پرداخت رقم ۴۰۰ دلار، این سیستم هوشمند را در اختیار بگیرند. البته این قیمت پس از اتمام جمع‌آوری بودجه مورد نیاز شرکت، افزایش خواهد یافت و پس‌ازآن این هاب هوشمند صدای ۳۶۰ درجه، برچسب قیمت ۶۰۰ دلاری بر روی خود خواهد دید.

شایان ذکر است که این شرکت هنوز زمان عرضه محصول نهایی به بازار مصرف را به‌صورت دقیق اعلام نکرده است ولی قرار است به‌زودی تاریخی برای این امر مشخص شود.
 
کد مطلب: 38169
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام