۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸

معرفی اسمارت فون ایسوس با دوربین ۱۳مگاپیکسلی

ایتنا- ایسوس به معرفی محصول جدید خود پرداخته که از قابلیت‌هایی مانند صفحه نمایش 5.5 اینچی و حافظه داخلی قابل توجهی برخوردار است.
معرفی اسمارت فون ایسوس با دوربین ۱۳مگاپیکسلی


کمپانی ایسوس از محصول جدید خود در سری زنفون ZenFone 2 Deluxe Special Edition رونمایی کرده است.


به گزارش ایتنا از مهر، محصول جدید از ابعادی همانند ZenFone 2 برخوردار است اما تغییراتی در محصول جدید به وجود آمده تا آن را تبدیل به اسمارت‌فون متفاوتی کند.

کمپانی ایسوس در خبری آورده است، در طراحی این محصول بیش از 500 مثلث در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا شکلی مثل یک الماس ایجاد شود.


از قابلیت‌های سخت‌افزاری این محصول می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی Gorilla Glass 3 با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل، پردازنده هشت هسته‌‌ای Intel Atom Z3580 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را اشاره کرد.

نسخه جدید از حافظه داخلی بیشتری نسبت به محصول قبلی برخوردار شده و از رم 4 گیگابایتی و درگاه کارت حافظه با پشتیبانی از رم MicroSD تا 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌عامل اسمارت‌فون جدید همانند ZenFone 2 از اندروید 5 و رابط کاربری Zen UI پشتیبانی کرده و به باتری 3000 میلی‌آمپری مجهز شده است.

ZenFone 2 Deluxe Special Edition از 4G LTE (Cat.6) ،3G ،Wi-Fi ،Bluetooth 4.0 و GPS پشتیبانی می‌کند.

این اسمارت‌فون با قابلیت Dual Active و همینطور تکنولوژی شارژ سریع Asus Boostmaster تبدیل به محصول متفاوتی شده تا تنها در 39 دقیقه به میزان 60 درصد شارژ یابد.

کد مطلب: 37778
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام