۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات مهرماه برگزار می‌شود

ایتنا- شانزدهمین نمایشگاه تله‌کام ۲۰۱۵ از تاریخ چهارم تا هفتم مهر مهرماه امسال برگزار می‌شود.
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات مهرماه برگزار می‌شود


شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات از چهارم تا هفتم مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در سالن‌های ۶، ۷، ۹-۸، ۱۱-۱۰، ۱۳-۱۲، ۲۷ و سری ۲۵ این نمایشگاه برگزار خواهد شد.


به گزارش ایتنا از مهر، با توجه به نقش پراهميت ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر و نیز جايگاه مهم برگزاري نمايشگاه‌های بين‌المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنايع و پژوهشگران و دست‌اندرکاران با آخرين دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و معرفی توان توسعه و پتانسيل کشور، نمايشگاه بين‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ايران تله‌كام) از سال ۷۹ تاکنون با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران در حال برگزاری است.

ارتقاء دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات مربوط به صنایع مخابراتی، معرفی آخرين دستاوردها و توانمندي‌ها و پيشرفت‌های کشور در این بخش، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غير نفتی و ارائه آخرين دستاوردهای علمی و پژوهشي در حوزه مخابرات در جهت ترغیب توليدكنندگان براي حضور هدفمند در این بازار از جمله اهداف برپایی ایران تله‌کام است.

فراخوان شرکت در این نمایشگاه تخصصی از اواخر خردادماه اعلام شده است و متقاضیان برای ثبت نام قطعی دراین نمایشگاه تا پایان وقت اداری امروز ۲۴ مردادماه مهلت دارند.
کد مطلب: 37618
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام