۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴

افزوده شدن دکمه جلوگیری از ارسال اشتباهی ایمیل به جی‌میل

ایتنا- حتما برای شما هم پیش آمده که ایمیل دوستتان را سهوا برای پدرتان فرستاده باشید! نگران نباشید! جیمیل دیگر اجازه این اتفاق را نمی‌دهد!
افزوده شدن دکمه جلوگیری از ارسال اشتباهی ایمیل به جی‌میل


جیمیل سرانجام راه حلی برای جلوگیری از ارسال اشتباهی ایمیل به کاربران مختلف پیدا کرده و دکمه Undo Send را به خدمات خود افزوده است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از فایننشال ریویو، اگر تا به حال برایتان پیش آمده که یک ایمیل شخصی و خانوادگی را به اشتباه برای رئیس خود فرستاده باشید، حتما افزوده شدن ویژگی بالا به جیمیل خوشحال خواهید شد.

با استفاده از قابلیت Undo Send ارسال پیام های الکترونیک از جی‌میل با تاخیر حداقل ۵ ثانیه ای صورت می گیرد و طی این مدت شما فرصت دارید اشتباه احتمالی را جبران کنید. کاربران می توانند زمان تاخیر ارسال جی‌میل را به ۳۰ ثانیه برسانند.

البته گوگل قبلا در سال ۲۰۰۹ امکاناتی را در آزمایشگاه خود به همین منظور ابداع کرده بود که بر روی این سرویس پست الکترونیک قابل نصب است. اما استفاده از امکانات یاد شده تا حدی دشوار بود.

برای فعال کردن قابلیت یاد شده تنها کافیست به بخش تنظیمات جی‌میل مراجعه کرده و ضمن فعال کردن گزینه Undo Send مدت زمان معطل شدن ارسال ایمیل را نیز تنظیم نمایید. برای کاربرانی که قبلا این گزینه را از طریق آزمایشگاه گوگل فعال کرده بودند، استفاده از آن ادامه می یابد.
کد مطلب: 36785
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
این خبر ظاهرا بسیار قدیمی است و به چند سال پیش مربوط می شود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام