۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۴

گوشی جدید هوآوی عرضه شد

اسند P8 متمرکز بر عکاسی حرفه‌‌‌ای و سلفی
ایتنا- اگر سلفی‌باز هستید، گوشی جدید هواوی را می‌پسندید!
گوشی جدید هوآوی عرضه شد


گوشی جدید هوآوی اسند P8 نام دارد که حدود یک میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد. هوآوی در این گوشی با دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین دوم 13 مگاپیکسلی و افزودن لرزشگیر تصویر لیزری، بر عکاسی حرفه‌ای و سلفی تمرکز کرده است.


به گزارش ایتنا از فارس، گوشی اسند P8 کمپانی چینی هوآوی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با اسند P7 ندارد.

P7 با حافظه 16 گیگابایتی حدود یک میلیون و 600 هزار تومان در بازار قیمت داده می‌شود؛ این گوشی که بدنه کاملا یکپارچه فلزی دارد دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی است و نسبت به مدل P7 حدود 2 دهم اینچ بزرگ‌تر شده و 144 گرم وزن دارد.

هوآوی در این گوشی با تقویت دوربین جلویی به 8 مگاپیکسل و دوربین عقب 13 مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر لیزری، آن را مناسب برای عکاسی حرفه‌ای و سلفی با کیفیت کرده است.

دوربین عقب این مدل از حالت دایره‌ای مدل قبلی به حالت چهارگوش درآمده و به جای یک فلاش LED صاحب دو فلاش شده تا قدرت عکسبرداری آن در شب افزایش پیدا کند. اسپیکرهای P8 نیز از قاب پشت گوشی به لبه پایینی منتقل شده‌اند.

از دیگر تغییرات طراحی این گوشی می‌توان به قاب فلزی دور تا دور گوشی اشاره کرده که باعث شباهت پرچم‌دار جدید هوآوی به آیفون 6 شده و این شباهت در گلکسی اس6 جدیدترین پرچمدار سامسونگ نیز دیده می‌شود؛ همچنین ضخامت P8 نسبت به P7 یک دهم میلی‌متر کمتر شده و به 6.4 میلی‌متر رسیده است.

این گوشی از نظر پردازنده نیز نسبت به مدل قبلی خود تقویت شده و از یک چیپ ست 8 هسته‌ای و 64 بیتی به نام HiSilicon Kirin 930 استفاده کرده و بر روی آن از پردازنده پرقدرتی استفاده شده که قادر است با حداکثر سرعت 2 و 1.5 گیگاهرتز دستورات را پردازش کند؛ گفته می‌شود قدرت این پردازنده‌ها نسبت به پردازنده به کار رفته در P7 حدود 80 درصد بیشتر شده است.

صفحه نمایش این مدل 1080 در 1920 پیکسل است که نسبت به مدل قبلی تفاوتی ندارد؛ رم این گوشی به 3 گیگابایت رسیده و با حافظه داخلی 16 گیگابایت عرضه می‌شود؛ همچنین باتری گوشی جدید هوآوی به ظرفیتی 2600 میلی‌آمپرساعت رسیده و از سیستم‌عامل اندروید 5 Lollipop بهره می‌برد.
کد مطلب: 36689
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام