۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

مخابرات با مشکلات جدی روبروست

وزارت ارتباطات با نگاه عالمانه تعرفه‌ها را بررسی کند
ایتنا- مدیرعامل مخابرات: راضی نیستیم ریالی افزایش تعرفه بر دوش مردم تحمیل شود.
مخابرات با مشکلات جدی روبروست


مدیرعامل مخابران ایران گفت: درخواست مخابرات از وزارت ارتباطات برای بررسی قیمت‌ها به دلیل جبران عقب‌ماندگی است و راضی نیستیم ریالی افزایش تعرفه بر دوش مردم تحمیل شود.


به گزارش ایتنا از فارس،‌ اسدالله دهناد در مراسم بهره‌برداری از ۳۷۰ پروژه مخابراتی استان تهران و البرز اظهار داشت: در ۱۰ سال گذشته تورم تجمعی ۲۰۷ درصد بوده و هزینه‌های مخابرات نیز حدود ۶.۵ برابر رشد داشته است، این در حالی است که درآمد مخابرات نه تنها رشدی نداشته بلکه در برخی بخش‌ها نیز کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: عقب ماندن درآمد نسبت به هزینه‌ها، مخابرات را با مشکل مواجه کرده و اکنون این شرکت با مشکلات جدی روبرو است.

وی ادامه داد: از این رو از وزیر ارتباطات و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تقاضا داریم که با نگاه عالمانه قیمت‌ها را بررسی کنند.

دهناد گفت: راضی نیستیم که ریالی افزایش تعرفه بر دوش مردم تحمیل شود بلکه خواهان جبران عقب‌ماندگی هستیم که در غیر این صورت سرویس‌دهی به مردم امکان پذیر نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: همچنان که وزیر ارتباطات پیش از این اعلام کردند که می‌خواهیم به مخابرات کمک کنیم و مخابرات همواره جزیی از خانواده ارتباطات کشور است درخواست همکاری را وزارت ارتباطات با مخابرات راداریم.
کد مطلب: 36621
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
یکی از مشکلاتی که ما کاربرهای اینترنت مخابرات با جان و دل احساس میکنیم کاهش بسیار مشکوک حجمه. گویا زمان اتصال رو هم به عنوان یک ضریب در محاسبه به کار میگیرید که مصداق سرقت حجمه!