۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳

سازمان‌های خاورمیانه روی موج خدمات ابری چندگانه

ایتنا - بازار جهانی خدمات ابری چندگانه در سال 2014 میلادی ارزشی بالغ بر 25.28 میلیارد دلار داشته است.
سازمان‌های خاورمیانه روی موج خدمات ابری چندگانه


سازمان‌های مستقر در منطقه خاورمیانه از فرآیند توسعه خدمات ابری چندگانه تاثیرات فراوان می‌پذیرند و طی چند سال آینده خود را با موج جدید سازگار می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، «گراث برِیثوِیت» مدیر مرکز F5 Networks توضیح داد که چگونه بلندپروازی‌های پیچیده سازمان‌ها و نیازهای مرتبط با آنها می‌تواند در فضای ابری چندگانه پاسخ داده شود.

او گفت که نیازهای جدید تجاری باعث خواهد شد تا سازمان‌ها بخواهند از مرکز داده خود در فضاهای مختلف استفاده کنند و خدمات پردازش ابری مورد نظر خود را هم مبتنی بر آن در اختیار بگیرند.

برِیثوِیت اظهار داشت: «فرآیند کنونی برای انتقال ابزارها به فضای پردازش ابری، افزایش تعداد کاربران سازمانی، تاکید بیشتر بر منابع موبایلی و پیچیدگی هرچه بیشتر تهدیدهای امنیتی باعث شده است تا راهکارهای سنتی سازمانی کارایی خود را از دست بدهند.»

 

او افزود: «این اتفاقات سازمان‌های امروزی را مجبور کرده است تا تمرکز بیشتری بر پلتفورم‌های یکپارچه داشته باشند و بتوانند مراکز داده خود را با خدمات پردازش ابری چندگانه سازگار کنند.»

بر اساس آخرین آمارهای به دست آمده، بازار جهانی خدمات ابری چندگانه در سال ۲۰۱۴ میلادی ارزشی بالغ بر ۲۵.۲۸ میلیارد دلار داشته است که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۱۹ از ۸۴.۶۷ میلیارد دلار هم فراتر رود.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ میلادی بازار جهانی خدمات ابری چندگانه با میانگین سالانه ۲۷.۳ درصد به رشد سالانه خود ادامه دهد.
 
کد مطلب: 35477
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام