۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲

ارایه سرویس‌های رایانه‌ای از راه دور به فارسی‌زبانان

ایتنا - قرار است رایانه کمک سرویس خود را به طرف اروپایی بفروشد و مسئولیت بازاریابی و تبادلات مالی بین‌المللی برعهده شرکت اروپایی خواهد بود تا در صورت تداوم آثار تحریم‌ها و یا رفتار سلیقه‌ای کشورهای غربی، کمترین آسیب متوجه این کسب و کار شود.


در صورت تسهیل مراودات بین‌المللی و لغو تحریم‌های غرب، تا پایان سال‌جاری میلادی ارائه سرویس‌های رایانه‌ای با همکاری یک شرکت اروپایی در سراسر جهان برای فارسی‌زبانان مهیا خواهد شد.


به گزارش ایتنا، پاشا ناصرآبادی با بیان اینکه اقداماتی انجام شده تا به محض برداشته شدن تحریم‌ها همکاری با شرکت‌های بزرگ در ایران آغاز شود، تصریح کرد: این خدمات که شامل ارائه سرویس‌های رایانه ای از راه دور و پاسخگویی به مشکلات رایانه ای فارسی زبانان در سراسر جهان خواهد بود، با هدف اشتغالزایی فارغ‌التحصیلان رشته های کامپیوتری داخل ایران و ایجاد شاخه‌های جدید درآمدی از خارج کشور است.

وی با بیان اینکه این مجموعه با هدف پاسخگویی به سئوالات رایانه ای عموم مردم تاسیس شده و سالانه صدها هزار نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند، تاکید کرد: براساس مذاکرات صورت شده، قرار است رایانه کمک سرویس خود را به طرف اروپایی بفروشد و مسئولیت بازاریابی و تبادلات مالی بین‌المللی برعهده شرکت اروپایی خواهد بود تا در صورت تداوم آثار تحریم‌ها و یا رفتار سلیقه‌ای کشورهای غربی، کمترین آسیب متوجه این کسب و کارشود.

ناصرآبادی گفت: شریک اروپایی اشتیاق زیادی دارد تا در صورت لغو تحریم‌ها از توان نیروی کار ارزان ایران نهایت بهره برداری را کرده و سایر پروژه های بین المللی خود را نیز با ایرانی ها پیش ببرد که این امر نیازمند اعتمادسازی بیشتر و البته تسلط کارشناسان ایرانی به زبان‌های متعدد خارجی به ویژه در حوزه خدمات است.

مدیرعامل رایانه کمک اظهارداشت: سال‌هاست هندی‌ها با تکیه بر نیروی کار ارزان خود به بازارهای بین المللی دسترسی دارند، این در حالی است که سوءمدیریت در کشور ما بیش از تحریم‌ها خسارت زده است.
 
کد مطلب: 35385
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام