۰
plusresetminus
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳

جشن تقدیر از برترین‌های ۹۲" توسط "رایانه کمک"

ایتنا - در این مراسم که در آستانه تحقق نیم میلیون نفر مشترک مجموعه "رایانه کمک"، بزرگ‌ترین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه‌ای کشور برگزار شد از افراد و سازمان‌های موثر در توسعه فرهنگ فناوری اطلاعات کشور تقدیر به عمل آمد.


جشن تقدیر از "برترین های ۹۲" توسط "رایانه کمک" برگزار شد.


به گزارش ایتنا در این مراسم که در آستانه تحقق نیم میلیون نفر مشترک مجموعه "رایانه کمک"، بزرگ‌ترین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه‌ای کشور برگزار شد از افراد و سازمان‌های موثر در توسعه فرهنگ فناوری اطلاعات کشور تقدیر به عمل آمد.

آزاده داننده رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ضمن اشاره به خدمات ارزنده شرکت "رایانه کمک"، این کسب و کار را جزو مشاغل جدید و متفاوت در حوزه خدمات غیرحضوری عنوان کرد.

همچنین علی اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت از "رایانه کمک" به عنوان ایده‌ای خلاقانه نام برد که با پشتکار و همت فراوان به نتیجه رسیده است و بر لزوم حمایت از کسب و کارهای نوین تاکید کرد.

خان پور، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران نیز "رایانه کمک" را نمونه‌ای از اشتغالزایی فناوری محور دانست که به توسعه مهارت در کشور کمک می‌کند.

طی این مراسم از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برتر به علت پوشش مناسب اخبار فناوری اطلاعات و کمک به توسعه فرهنگ فناوری اطلاعات تقدیر شد.
همچنین از بین برنامه‌های تلویزیونی، برنامه "به روز" شبکه سوم سیما و برنامه "فناورانه" شبکه تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم از فعالیت های موثر سازمان فناوری اطلاعات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت و مخابرات ایران در زمینه گسترش فرهنگ فناوری اطلاعات نیز تقدیر به عمل آمد.

همچنین از وب سایت خبری "ایتنا" نیز به عنوان پایگاه خبری موثر در توسعه فرهنگ فناوری اطلاعات تجلیل شد.

 
کد مطلب: 29631
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام