۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱

سال ۲۰۱۴، سال استعفای مدیران سامسونگ

ایتنا- شرکت سامسونگ در سال گذشته میلادی دوران افول خود را پشت سر می‌گذاشت و با افت بسار فاحشی در بخش تلفن‌های همراه هوشمند خود، شاهد کاهش چشمگیر سوددهی بود که بر اساس آمار منتشر شده این امر به استعفای ۱۵ درصد از کل مدیران این شرکت منتهی شد.
سال ۲۰۱۴، سال استعفای مدیران سامسونگ


شرکت سامسونگ در سال گذشته میلادی دوران افول خود را پشت سر می‌گذاشت و با افت بسار فاحشی در بخش تلفن‌های همراه هوشمند خود، شاهد کاهش چشمگیر سوددهی بود که بر اساس آمار منتشر شده این امر به یک بحران مدیریتی در این شرکت بزرگ منجر شد، بدین ترتیب که استعفای ۱۵ درصد از کل مدیران آن را در پی داشت.


به گزارش ایتنا از رایورز از digitimes، گزارش‌های رسیده از فعالیت سامسونگ در سال ۲۰۱۴ نشان دهنده آمار بسیار بالای استعفا در سطوح مدیریتی این شرکت دارند.
در جمع کلیه کارمندان شرکت سامسونگ، در ابتدای سال قبلی میلادی یعنی سال ۲۰۱۴، تعداد ۱۷ هزار و ۴۴۴ نفر در پست های مدیریتی مشغول به فعالیت بوده‌اند که در طول سال پردردسری که برای سامسونگ پشت سر نهاده شد، تعداد یک‌هزار و ۲۱۹ نفر از مدیران این شرکت اقدام به استعفا کردند که این امر یک رکورد محسوب می‌گردد.


به این ترتیب و با یک محاسبه ساده ریاضی می‌توان گفت که ۱۵ درصد از مدیران این شرکت در طول یک سال از سمت خود استعفا داده‌اند که بیشتر این افراد در رده‌های مدیریت فناوری مشغول به کار بوده و جمعیت زیادی از میان آن‌ها در بخش‌های مربوط به تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌های سامسونگ به مدیریت می‌پرداختند که با توجه به وقوع بحران در این بخش‌ها، بیشترین استعفا نیز مربوط به این قسمت‌ از شرکت بوده است.

شایان ذکر است که علیرغم سال دشواری که برای این غول کره‌ای پشت سر نهاده شد، سامسونگ سال ۲۰۱۵ را بسیار خوب آغاز کرده است و پیش‌بینی می‌شود که دو پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج بتوانند به‌خوبی مخاطبین بازار را به خود جذب کرده و سود فراوانی را برای این کمپانی به همراه بیاورند.
کد مطلب: 35368
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام