۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱

گرد همایی خانواده بزرگ ایسوس برگزار شد

ایتنا - این گردهمایی با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از نمایندگان ایسوس ،اصحاب رسانه و تعدادی از مصرف کنندگان محصولات ایسوس برگزار شد.


تقدیر از نمایندگان برتر در سال ۲۰۱۴
ایسوس به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در دنیای IT ،هر ساله در ایران اقدام به برگزاری گردهمایی با حضور خانواده بزرگ ایسوس و همچنین اصحاب رسانه می‌نماید.
هدف از برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر از نمایندگان برتر و همچنین اصحاب رسانه، به پاس یک سال تلاش بی وقفه و همچنین همیاری و همکاری متقابل بوده است.


به گزارش ایتنا این گردهمایی بزرگ در تاریخ چهاردهم اسفند ماه سال ۹۳ در باشگاه دیپلماتیک تهران و با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از نمایندگان ایسوس ،اصحاب رسانه و تعدادی از مصرف کنندگان محصولات ایسوس برگزار شد.
در ابتدای این مراسم لئون یو مدیر منطقه‌ای ایسوس به همراه امیر سلطان آرا مدیر توسعه و تجارت بازار ایسوس در ایران ضمن تشکر و تقدیر از حضار، به تشریح فلسفه وجودی ایسوس و سیاست‌های کلی این شرکت در بازار ایران پرداختند.

در ادامه این مراسم از ۷ تامین کننده برتر کالای ایسوس در ایران و ۳ شرکت برتر در زمینه فروش به کاربر نهایی و همچنین تعداد دیگری از نمایندگان ایسوس از اقصا نقاط کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین ۴ نفر از برندگان جشنواره نوروزی ایسوس(هفته دوم) نیز جوایز خود را در این مراسم دریافت نمودند.

این گردهمایی بزرگ با برگزاری مراسم قرعه کشی و اهدای بیش از ۱۰۰ جایزه به حضار و همچنین دیگر مراسم جذاب و سرگرم کننده به پایان رسید.
 
کد مطلب: 35053
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام