۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰

بیست سال خلاقیت، رمز موفقیت کارت های گرافیک ایسوس

ایتنا - از سال ۱۹۹۶ تا کنون ایسوس به صورت مداوم در حال ارائه فناوریهای نوینی بوده که صنعت ساخت کارت های گرافیک را تحت تاثیر قرار داده و دستخوش تغییر کرده است.


شرکت ایسوس پس از گذشت ۲۰ سال از آغاز فعالیت خود در طراحی و ساخت کارت‌های گرافیک و کسب جوایز متعدد به دلیل کیفیت، طراحی و خلاقیت محصولات خود، اقدام به طراحی نسخه ویژه و منحصر بفردی از کارت گرافیک GTX ۹۸۰ نموده است.


به گزارش ایتنا این کارت گرافیک که به آخرین پردازنده گرافیکی NVIDIA مجهز میباشد با فرکانس ۱۴۳۱ مگاهرتز و مجموعه کاملی از فناوریهای انحصاری ایسوس ارائه شده است. نکته قابل توجه در خصوص این کارت گرافیک تعداد محدود و طراحی زیبا و طلایی رنگ آن است که آن را به یک ابزار منحصربفرد و ارزشمند تبدیل کرده است. به علاوه این کارت گرافیک در نسخه ویژه سفید رنگی از سری Turbo نیز ارائه میشود که طراحی مدرنی داشته برای استفاده در پیکربندی SLI بسیار مناسب میباشد.
شرکت ایسوس تاریخچه و سابقه قدرتمندی در حوزه خلاقیت داشته و همواره یکی از نام های پیشرو و الهام بخش بوده است. به همین منظور و به مناسب ۲۰ سال تولید کارت های گرافیکی، دست به خلاقیت جدیدی زده و نسخه اختصاصی و محدودی از کارت گرافیک GTX ۹۸۰ را با طراحی منحصر بفرد و متفاوت و به همراه ویژگی های متعددی از جمله Memory Defroster، سیستم خنک کنندگی DirectCU ، فناوری فن ۰dB، فناوری Digi+ VRM و تجهیزات Super Alloy Power، سیستم مونیتورینگ GPU Tweak و نرم افزارهای اختصاصی تنظیمات کارت گرافیک عرضه کرده است. طراحی، ساخت و پیاده سازی مجموعه کاملی از امکانات اختصاصی، ایسوس را به تولید کننده سریعترین، خنک ترین وکم صداترین کارت های گرافیک موجود در دنیا بدل کرده است.

از سال ۱۹۹۶ تا کنون ایسوس به صورت مداوم در حال ارائه فناوریهای نوینی بوده که صنعت ساخت کارت های گرافیک را تحت تاثیر قرار داده و دستخوش تغییر کرده است:
سال ۱۹۹۸: ارائه استاندارد جدید صنعتی با تولید نخستین کارت گرافیک مجهز به هیت سینک و فن خنک کنندگی و پایداری بهینه
سال ۲۰۰۲: ارائه استاندارد جدید صنعتی با تولید نخستین کارت گرافیک مجهز به PCB سیاه رنگ
سال ۲۰۰۷: معرفی نخستین کارت گرافیک اکسترنال با نام XG Station که امکان کنترل فیزیکی سرعت کلاک را در اختیار کاربران قرار داد و به نمایشگری مجهز شده بود که اطلاعات مربوط به عملکرد کارت مانند دمای پردازنده گرافیکی و سرعت فن را نشان میداد.
سال ۲۰۰۸: ساخت اولین کارت گرافیک ROG به نام ROG Matrix EN۹۶۰۰/ EN۹۸۰۰ GT . این کارت گرافیک با هدف انجام عملیات اورکلاکینگ به صورت ساده و کاربرپسند ساخته شده بود و الهام بخش نسل های بعدی کارت های سری ROG شد.
سال ۲۰۱۰: ارائه استاندارد جدید صنعتی با ساخت نخستین راه حل خنک کنندگی با استفاده از لوله های مسی در ارتباط مستقیم با GPU
سال ۲۰۱۱: ارائه استاندارد جدید صنعتی با ساخت تجهیزات Super Alloy Power که حداکثر عملکرد و پایداری را با کمترین میزان مصرف انرژی و تولید حرارت را تضمین میکرد. تجیهزات Super Alloy Component تا به امروز در تمامی کارت های گرافیک ایسوس پیاده سازی میشود.
سال ۲۰۱۳: ارائه استاندارد جدید صنعتی با ساخت نخستین راه حل خنک کنندگی هیبرید هوا/مایع در کارت گرافیک ROG Poseidon.
سال ۲۰۱۴: ارائه استاندارد جدید صنعتی با معرفی کارتهای گرافیک سری Strix به همراه فناوری پیشرفته Direct CU و ۰dB-fan که به گیمرها امکان تجربه بازی در سکوت کامل را فراهم میسازد.

مطابق این گزارش تعهد ایسوس به تضمین خلاقیت، کیفیت و عملکرد کارت های گرافیک خود اعتبار و محبوبیت قابل توجهی را در میان کاربران، اصحاب رسانه و گیمرها به همراه داشته است. در بیشتر موارد گیمرها و کاربران حرفه ای کارت های گرافیک ایسوس را به دلیل عملکرد قدرتمند آن ها به سایر رقبا ترجیح میدهند. ایسوس پرفروشترین و برنده بیشترین جایزه در حوزه کارت های گرافیک است و نتایج نظر سنجی HWBot نشان میدهد که محبوب ترین برند در میان گیمرها و اورکلاکرها میباشد.
 
کد مطلب: 35442
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام