۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷

مایکروسافت آزمایش ابزار جدید Work Assistant را آغاز کرد

ایتنا - "بیل گیتس" به صورت مستقیم در گروه ASG فعالیت می‌کند و توسعه ابزار Work Assistant را نیز زیرنظر داشته است.
مایکروسافت آزمایش ابزار جدید Work Assistant را آغاز کرد


شرکت مایکروسافت در سیستم داخلی خود آزمایش روی ابزار جدیدی را آغاز کرده است که با نام Work Assistant شناخته می‌شود و احتمالا یکی از پروژه‌هایی است که "بیل گیتس"(Bill Gates) بنیانگذار این شرکت به صورت نزدیک آن را دنبال می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، سایت WMPowerUser نخستین مرکزی است که اطلاعات مربوط به ابزار جدید Work Assistant را پوشش داده است.

ابزار کاربردی Work Assistant که هم‌اکنون نسخه بتای آن به صورت اختصاصی در شرکت مایکروسافت مورد آزمایش قرار می‌گیرد، به این منظور طراحی شده است تا به کاربران کمک کند تا اتفاقات مختلف در مجموعه نرم‌افزاری Office را به راحتی مبتنی بر ویندوز فون به انجام برسانند.

یکی از منابع آگاه تایید کرد که ابزار مذکور توسط واحد Digital Life + Work ساخته شده است که این واحد بخشی از گروه خدمات و ابزارهای مایکروسافت(ASG) محسوب می‌شود و "جولی لارسون"(Julie Larson) مدیریت آن را برعهده دارد.


این منبع آگاه همچنین اظهار داشت که "بیل گیتس" به صورت مستقیم در این گروه فعالیت می‌کند و توسعه ابزار Work Assistant را نیز زیرنظر داشته است.

گیتس هفته گذشته طی مصاحبه‌ای توضیح داد که به شرکت مایکروسافت در توسعه هر چه بیشتر پروژه "دستیار شخصی" کمک می‌کند که البته جزئیات زیادی در این زمینه منتشر نشد.

نسخه بتای نرم‌افزار Work Assistant که هم‌اکنون مورد آزمایش قرار می‌گیرد ۲ مگابایت حجم دارد و آخرین بار در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۴ به‌روزرسانی شده است.
 
کد مطلب: 34587
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام