۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵

نسخه جدید سیستم جامع SAP Business Suite عرضه شد

ایتنا - SAP S/4HANA مدل‌های آسان‌تری را برای استقرار در سازمان‌ها ارایه می‌دهد و استفاده از ابزارهای آن به راحتی انجام می‌شود.
نسخه جدید سیستم جامع SAP Business Suite عرضه شد


شرکت SAP نسخه جدید پرچمدار محصولات سازمانی خود موسوم به Business Suite را با رابط کاربری جدید، ابزارهای موبایلی و سیستم‌های تحلیلی داده‌ای مبتنی بر ابزار HANA عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این محصول جدید با نام Business Suite 4 SAP HANA شناخته می‌شود و شرکت SAP را به عنوان یکی از نوآورترین تولیدکنندگان محصولات سازمانی با سیستم‌های مدرن معرفی می‌کند.

نام این محصول در حالت اختصاری SAP S/۴HANA خوانده می‌شود و این شرکت امیدوار است ضمن پشتیبانی از مشتریان کنونی، به کمک نسل آتی ابزارهای کاربردی خود آنها را به فضای پردازش ابری انتقال دهد و ارتباط آنها را با سیستم‌های مرکزی سازمانی برقرار کند.

"بیل مک‌درموت"(Bill McDermott) مدیرعامل SAP طی کنفرانسی که در نیویورک برگزار شده بود توضیح داد SAP S/۴HANA یک پلتفورم سازمانی جامع محسوب می‌شود که برای عصر دیجیتالی ساخته شده است.

 

مک‌درموت که در زمینه فروش محصولات جدید تخصص فراوان دارد،نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری Business Suite را یک "پلتفورم نوآوری شده" معرفی کرد که برای رشد هرچه بیشتر مشتریان طراحی شده است.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت که SAP S/4HANA مدل‌های آسان‌تری را برای استقرار در سازمان‌ها ارائه می‌دهد و استفاده از ابزارهای آن به راحتی انجام می شود.
 
کد مطلب: 34533
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام