۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷

سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری اینتل برای افزایش تنوع نیروی کار

ایتنا- یکی از انتقادات وارد به شرکت‌های آمریکایی، عدم استفاده از نیروهای خلاق سیاه پوست، لاتین، زن و آسیایی به تناسب توانایی‌ها و استعدادهای آنهاست.
سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری اینتل برای افزایش تنوع نیروی کار


برایان کرانیچ مدیر عامل شرکت اینتل اظهار داشت این شرکت به دنبال ایجاد تنوع در نیروی کار خود بر مبنای نیازهای روز است و بدین منظور ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، هدف دیگر این کار توجه به تنوع استعدادهای موجود در آمریکا اعلام شده تا همه بر مبنای استعدادها و توانایی‌های خود به فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشند.

اینتل امیدوار است تا سال ۲۰۲۰ بتواند به این هدف دست یابد. یکی از انتقادات وارد به این شرکت و دیگر موسسات فناوری در آمریکا عدم استفاده از نیروهای خلاق سیاه پوست، لاتین، زن و آسیایی به تناسب توانایی‌ها و استعدادهای آنهاست و این شرکت امیدوار است بتواند بدین شکل مشکل یاد شده را برطرف نماید.

این سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری ظرف ۵ سال آینده صورت خواهد گرفت و مدیران ارشد اینتل بر روند یاد شده نظارت کرده و هر یک مسئولیت اجرای بخش هایی از آن را بر عهده می‌گیرند.

هم اکنون ۵۱ درصد از جمعیت آمریکا را بانوان تشکیل می‌دهند ، ۱۷ درصد از آنها اسپانیایی تبار و ۱۳ درصد آفریقایی تبار هستند، اما در عمل تنها ۲۴ درصد از نیروی کار اینتل را زنان تشکیل می دهند، ۸ درصد از آنها اسپانیایی تبار و ۴ درصد آفریقایی تبار هستند.
کد مطلب: 34096
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام