۰
plusresetminus
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵

بلک‌بری با کمک بوئینگ گوشی با قابلیت خودتخریبی می‌سازد

ایتنا - این گوشی هوشمند که قرار است در آژانس‌های دولتی و مراکز امنیتی مورد استفاده قرار بگیرد، به گونه‌ای ساخته شده است که ایمنی کامل برای تمام اطلاعات را برقرار می‌سازد.
بلک‌بری با کمک بوئینگ گوشی با قابلیت خودتخریبی می‌سازد


شرکت بلک‌بری که بازار خود در عرصه گوشی‌های هوشمند را از دست داده است،‌ با تغییر سیاست‌های کلی بر دو بخش کلی تمرکز دارد: امنیت داده و طراحی محصولات متفاوت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، این شرکت کانادایی در جریان پیشبرد اهداف خود از آغاز همکاری‌های جدید با شرکت هواپیماسازی بوئینگ خبر داده است تا به موجب آن یک گوشی هوشمند مشترک بین این دو شرکت تولید شود.

مدیر عامل شرکت بلک‌بری در جریان مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری رویترز توضیح داد که این دو شرکت همکاری‌های مشترکی را آغاز کرده‌اند تا به موجب آن گوشی هوشمند Boeing Black را تولید کنند.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی هوشمند این است که اطلاعات مربوط به تمام تماس‌های برقرار شده را رمزگذاری می‌کند و البته تمام قابلیت‌ها مبتنی بر پلتفورم اندروید ارائه می‌شود.

 

این گوشی هوشمند که قرار است در آژانس‌های دولتی و مراکز امنیتی مورد استفاده قرار بگیرد، به گونه‌ای ساخته شده است که ایمنی کامل برای تمام اطلاعات را برقرار می‌سازد.

باید توجه داشت که رمزگذاری تماس‌های تلفنی اتفاق جدیدی در دنیای گوشی‌های هوشمند نیست. به همین خاطر توانمندی‌های جالب دیگری برای Boeing Black در نظر گرفته شده است.

این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت مفقود یا سرقت شدن می‌تواند به طور کامل از بین برود تا امکان دسترسی هیچ کس به اطلاعات داخلی آن وجود نداشته باشد.

 

گوشی هوشمند مشترک بلک‌بری و بوئینگ با قابلیت خودتخریبی در زمره ایمن‌ترین گوشی‌های ساخته شده در جهان طبقه‌بندی می‌شود.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده است.
با این وجود گفته می‌شود Boeing Black قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت را دارد و مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، مجموعه ابزارهای سازمانی BlackBerry Enterprise Service 12 در آن ارائه می‌شود.

مذاکرات بوئینگ و بلک‌بری در این زمینه به اتمام رسیده است و به همین خاطر دور از ذهن به نظر نمی‌رسد که تولید مدل نهایی این محصول به‌زودی آغاز شود.
 
کد مطلب: 33758
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام