۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳

پیشنهاد بودجه 4 هزار میلیاردی وزارت ارتباطات برای سال 94

ایتنا- برات قنبری: وزارت ارتباطات در حال آماده سازی بودجه پیشنهادی برای سال ۹۴ است.
پیشنهاد بودجه 4 هزار میلیاردی وزارت ارتباطات برای سال 94


معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشنهاد بودجه ۴ هزار میلیاردی برای سال ۹۴ و نیز راه اندازی شورای برنامه ریزی در این وزارتخانه برای برنامه ششم توسعه کشور خبر داد.


به گزارش ایتنا از مهر، برات قنبری  با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد اهداف بودجه سال ۹۳ در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تحقق پیدا کرده و تا آخر امسال هم به ۱۰۰ درصد می رسد اظهار داشت: وزارت ارتباطات در حال آماده سازی بودجه پیشنهادی برای سال ۹۴ است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه زیرساختها، اجرای شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک از جمله برنامه های وزارت ارتباطات برای سال آینده است گفت: برای سال آینده حداقل ۴ هزار میلیارد تومان بودجه پیشنهادی خواهیم داشت که با توجه به اینکه سال آخر برنامه پنجم توسعه است بتوانیم وضعیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از منظر جایگاه جهانی بهبود بخشیم.

قنبری با بیان اینکه این پیشنهاد را به دولت ارائه خواهیم کرد افزود: حمایت از تولید محتوا و راه اندازی خدمات دولت الکترونیکی از جمله ماموریتهای سال ۹۴ خواهد بود و به دنبال آن هستیم که به ظرفیتی برسیم تا انتخابات به صورت الکترونیکی انجام شود و شکاف دیجیتالی استانها کاهش یاید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همین حال از راه اندازی شورای برنامه ریزی ICT برای برنامه ششم توسعه کشور خبر داد و گفت: هم اکنون وضع موجود و شاخص های برنامه پنجم را ارزیابی کرده و گزارش هایی در این زمینه در حال آماده سازی است که به محض ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه از سوی مقام معظم رهبری، برنامه ریزی و پیشنهادات در حوزه ICT برای برنامه ششم توسعه آغاز خواهد شد.
کد مطلب: 33452
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
بودجه وزارت ارتباطات ( و درآمدهای متفرقه آن) کم نیست منتها مدیرانش سواد مدیریت و درک اولویتهارا ندارند و دنبال کاغذ بازی و رونمایی و همایش بازی هستند !!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام