۰
plusresetminus
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹

دادگاه کانادایی بر اساس اطلاعات فناوری‌های پوشیدنی تصمیم می‌گیرد

ایتنا - این شرکت از یک برنامه تحلیلی با نام Vivametrica بهره می‌برد تا تمام داده‌های ذخیره شده در دستبندهای هوشمند Fitbit را مورد بررسی قرار دهد.
دادگاه کانادایی بر اساس اطلاعات فناوری‌های پوشیدنی تصمیم می‌گیرد


فناوری‌های پوشیدنی که برخی کاربردهای الکترونیکی را در اختیار ما می‌گذارند و انواع جدید آنها متناسب با آخرین مد دنیا عرضه می‌شود، به زودی کاربردهای مهم‌تری پیدا می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز، شرکت کانادایی McLeod Law که در زمینه خدمات حقوقی و قضایی فعالیت می‌کند اعلام کرد که از این پس اطلاعات موجود در مچبند تناسب اندام Fitbit را در پرونده‌های مربوط به صدمات و جراحات شخصی مورد استفاده قرار می‌دهد تا تصمیمات دقیق‌تری در دادگاه‌ها اتخاذ شود.

"سیمون مولر"(Simon Muller) مدیر گروه جراحات شخصی در مرکز McLeod به خبرگزاری فوربز توضیح داد که از داده‌های ذخیره شده در فناوری‌های پوشیدنی استفاده می‌کند تا دنیای قضاوت را با نسل جدید فناوری‌ها مواجه کند.

این شرکت از یک برنامه تحلیلی با نام Vivametrica بهره می‌برد تا تمام داده‌های ذخیره شده در دستبندهای هوشمند Fitbit را مورد بررسی قرار دهد و نتایج حاصل از آن را در اختیار مراجع قضایی بگذارد.

 

در یک پرونده ویژه این مرکز هم‌اکنون اطلاعات ذخیره شده در دستبند Fitbit مربوط به شخصی که ۴ سال قبل پیش از تصادف به حرفه مربی‌گری مشغول رود را تحلیل می‌کند.

این نخستین پرونده‌ای است قاضی دادگاه بر اساس اطلاعات ذخیره شده در دستبندهای هوشمند تصمیم نهایی خود را اتخاذ می‌کند.

لازم به ذکر است طی مطالعه‌ای که در اکتبر سال جاری انجام شده بود ۸۲ درصد کاربران در مورد اینکه فناوری‌های پوشیدنی حریم شخصی آن‌ها را نقض کند، ابزار نگرانی کردند و ۶۸ درصد هم گفتند به شرطی حاضر به استفاده از این فناوری‌ها هستند که امکان دسترسی دیگران به اطلاعات آن‌ها وجود نداشته باشد.
 
کد مطلب: 33387
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام