۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹

مایکروسافت رمز عبور در مرورگر IE را یکپارچه کرد

ایتنا- مایکروسافت معتقد است با این کار امنیت کاربران و البته سرویس‌دهی بهتر به آنان را تقویت کرده است.
مایکروسافت رمز عبور در مرورگر IE را یکپارچه کرد


شرکت مایکروسافت اعلام کرد قابلیت‌های مدیریت و همگام‌سازی رمز عبور در مرورگر اینترنتی خود Internet Explorer را تقویت کرده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وبسایت theinquirer، مایکروسافت در اقدامی شبیه به آنچه که در مرورگرهای Chrome گوگل و فایرفاکس موزیلا ارائه می‌شود امکان جدیدی به IE افزود که کاربران آن می‌توانند از طریق سیستم Windows Credential Locker قابلیت همگام‌سازی رمز عبور بین سیستم‌های عامل ویندوز ۷ و ویندوز ۸ در رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی ویندوز فون ۸ را در اختیار داشته باشند.

«آمی آدامز» (Amy Adams) مدیر برنامه‌های Internet Explorer در وبلاگ مخصوص توسعه‌دهندگان مایکروسافت توضیح داد: «وارد کردن رمز عبور در دستگاه‌های مبتنی بر نمایشگر لمسی نه تنها دشوار است، بلکه کاربران برای هر حساب کاری در دستگاه‌های لمسی پسوردهای ضعیف انتخاب می‌کنند و این مسئله آسیب‌پذیری آن‌ها را در دنیای مجازی افزایش می‌دهد».

او در ادامه گفت: «در اختیار داشتن سیستم مدیریت ایمن و قابل اعتماد بهترین روش برای تشویق مردم به ایجاد یک رمز عبور واحد و قوی محسوب می‌شود».

گفته می‌شود که مرورگر اینترنتی Internet Explorer بیش از ۹۰ درصد زمینه‌های مختلف رمز عبور در سایت‌های مختلف را شناسایی می‌کند و به کاربران پیشنهادهای مختلف می‌دهد تا در هر یک از آن‌ها رمز عبور خود را ذخیره کنند یا نه.

رمز عبور می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که همیشه به حافظه دستگاه سپرده شود و بر این اساس کاربر نه تنها می‌تواند با یک بار ورود به سیستم از همه خدمات موجود بهره ببرد، بلکه به راحتی می‌تواند در صورت نیاز پسورد خود را تایید کند.
کد مطلب: 31169
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام