۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶

نرخ مکالمات سیم‌کارت‌های همراه اول از اول اردیبهشت یکسان می‌شود

افزایش نرخ در مرحله دوم
ایتنا- صدوقی: در مرحله اول، نرخ سیم‌کارت دائمی و اعتباری یکسان می‌شود و مرحله دوم افزایش نرخ مکالمات خواهد بود.


مدیرعامل همراه اول گفت: در مرحله نخست از اول اردیبهشت نرخ مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول یکسان می‌شود و در مرحله دوم که زمان آن هنوز مشخص نیست، افزایش نرخ احتمالی اعمال خواهد شد.


به گزارش ایتنا از فارس، وحید صدوقی در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در حال راه‌اندازی فروشگاه برنامه‌های کاربردی همراه اول هستیم که بزودی اعلام می‌شود و با برنامه‌های موجود در این فروشگاه گوشی‌های موبایل بر اساس نیاز مشترک هویت‌سازی می‌شوند.

مدیرعامل همراه اول افزود: همچنین سامانه‌ای به نام سامانه ارزش افزوده با بیش از ۶۰۰ خدمت دولت الکترونیک در حال راه‌اندازی داریم تا گوشی تلفن همراه بیش از امروز کاربردی شود.

وی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات افزود: از اول اردیبهشت‌ماه این مصوبه اجرایی و نرخ سیم کارت دائمی و اعتباری یکسان می‌شود.

صدوقی گفت: در مرحله دوم نیز در صورت نیاز، افزایش نرخ مکالمات اعمال خواهد شد.

مدیرعامل همراه اول تصریح کرد: تعرفه هر دقیقه مکالمه سیم کارت دائمی ۵۹۹ ریال و سیم کارت اعتباری ۸۹۹ ریال تعیین شده که به احتمال ۹۰ درصد تعرفه‌هایی که برای اجرا انتخاب می‌شوند، از سقف تعرفه‌های تعیین شده کمتر خواهد بود.

وی یادآور شد: هم‌اکنون نرخ مؤثر مکالمه سیم‌کارت اعتباری در داخل شبکه ۷۳۱ ریال است.

صدوقی در پاسخ به این سؤال که تعرفه ۵۹۹ ریالی پیشنهاد همراه اول در سال گذشته بوده، اکنون پس از یک سال چگونه امکان تعیین تعرفه کمتر از ۵۹۹ ریال را مطرح می‌کنید، گفت: پیش از عید استقبال مشترکان از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی افزایش یافته و با توجه به این افزایش استقبال مشترکان، امکان تعیین تعرفه وجود دارد.

صدوقی با تشریح آخرین وضعیت تعداد مشترکان همراه اول، گفت: هم‌اکنون تعداد مشترکان رجیستر شده همراه اول از ۶۴ میلیون عبور کرده و تعداد مشترکان فعال در هر لحظه نیز از ۴۰ میلیون مشترک بیشتر شده است.

مدیرعامل همراه اول یادآور شد: هم‌اکنون تعداد مشترکان دائمی همراه اول از ۱۷ میلیون مشترک عبور کرده و یک هفته پیش از عید در سایت گلچین شماره‌های همراه اول که یکشنبه‌ها به روز می‌شود، طی ۵۰ دقیقه، دو هزار شماره دائمی به فروش رفت و در مجموع ۴۵۰ هزار سیم‌کارت دائمی در سال ۹۲ فروخته شد.

وی یادآور شد: ‌از این رو در فضای رقابتی نگران کاهش تقاضا نیستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نصب آنتن و توسعه شبکه موبایل در تهران گفت:‌در تهران به دلیل عدم صدور مجوز برای نصب آنتن توسط شرکت ارتباطات مشترک شهر، تقریبا توسعه متوقف شده است.

وی یادآور شد: در سال گذشته از ۱۷۰ سایت مورد تقاضا، مجوز نصب حدود ۴۰ سایت صادر شده است و باقی سایت‌ها مورد نیاز است.

صدوقی گفت: پیش‌بینی می‌شود یکسان‌سازی نرخ مکالمات سبب رشد قیمت در برخی کدهای همراه اول شود.

بر اساس این گزارش نهمین فروشگاه مرکزی محصولات و خدمات همراه اول امروز در تهران افتتاح شد.
این فروشگاه هجدهمین فروشگاه و کیوسک همراه اول در تهران است که برای ارائه خدمات و کالا به مشتریان و به عنوان مرکز تجربه مشتریان راه‌اندازی شدند.
کد مطلب: 30173
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام