۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹

پاسخ به استعلام هویت مشترکان در پنج ثانیه

ایتنا- تمام بخش‌های شبکه، سوئیچ، سرویس‌ها و آنتن‌های فرستنده از مرکز عملیات شبکه همراه اول کنترل می‌شود.



به گزارش ایتنا از ایسنا وحید صدوقی با بیان این مطلب، گفته بود: اگر اشکالی در لینک‌ها و سرویس‌ها ایجاد شود، این مرکز موضوع را برای برقراری سرویس پیگیری می‌کند.


وی نخستین خدمت عملی به دولت را در انتخابات بیان کرد و گفت: براساس درخواست وزارت کشور در ۷۱ هزار نقطه که امکان رای‌گیری بود، از بسته همراه اول که مخصوص انتخابات ایجاد شده بود، در فاصله پنج ثانیه استعلام هویتی افراد انجام شد.


صدوقی با بیان اینکه درصد موفقیت این کار ۹۹.۹ درصد بود، افزود: ظرفیت بسیار خوبی ایجاد شده است و می‌توان بسیاری از سرویس‌های دولتی را با استفاده از این ظرفیت و زیرساخت انجام دهیم.


وی امن بودن شبکه را از ویژگی‌های مهم آن بیان کرد و گفته است: تست خوبی برای ارائه‌ی سرویس انجام شد.


به گفته مدیرعامل شرکت همراه اول و بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، در روز انتخابات، مجموعه وزارت ارتباطات، شرکت زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و شرکت‌های استانی همکاری کردند که ما بتوانیم ارتباطات پایدار را در آن ۲۴ ساعت، برای مشترکان فراهم کنیم. برای ارائه‌ی سرویس به مشترکان در روز جمعه ۲۴ خردادماه کوچک‌ترین مشکلی نداشتیم.


صدوقی با بیان اینکه بستر انتقال و استعلام هویت افراد با کد ملی فراهم شده است، افزود: اگر بخواهند رای‌گیری نیز به صورت الکترونیکی انجام شود، باید سیستم‌های خاصی تهیه شود. ما زیرساخت لازم را رای ارائه سرویس رای‌گیری و استعلام الکترونیکی در این نقاط فراهم می‌کنیم.
کد مطلب: 27162
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام