۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۴
کارشناسان حوزه فناوری:

آیپد ایر بیش از حد گران است

ایتنا- آیپد ایر، علاوه بر طراحی زیبا، از 475هزار اپلیکیشن بهره می‌برد که باعث می‌شود یک سر و گردن بالاتر از باقی تبلت‌‌های بازار باشد.
آیپد ایر بیش از حد گران است


کارشناسان حوزه فناوری می‌گویند: تبلت جدید شرکت اپل موسوم به آیپد "ایر" یک ارتقای بزرگ در محصول موفق آیپد است، اما قیمت آن نسبت به بسیاری از رقبای خود بالاتر است.


به گزارش ایتنا از ایسنا،  به نقل از رویترز، والت موسبرگ - کارشناس حوزه فناوری - در روزنامه وال ‌استریت ژورنال نوشت: آیپد ایر بهترین تبلتی است که وی تاکنون بررسی کرده است.


موسبرگ گفت: این مساله تنها به دلیل طراحی باریک‌تر و درخشان‌تر آیپد ایر نیست، بلکه به دلیل این است که اپل ۴۷۵ هزار اپلیکیشن را برای استفاده در این آیپد آماده کرده که بسیار بالاتر از نرم‌افزار‌های سیستم‌های عامل‌ دیگر است.


این آیپد جدید از روز جمعه با قیمت‌هایی که از ۴۹۹ دلار شروع می‌شود به بازار می‌آید.


دامون دارلین - کارشناس روزنامه نیویورک تایمز - درباره‌ این تبلت گفت: آی‌پد ایر از محصولات قبلی اپل درخشان‌تر است و کارکردن با آن بسیار رضایت‌بخش است.


دیوید پوگ - کارشناس سابق نیویورک تایمز و نویسنده فعلی یکی از بخشهای فناوری در یاهو - گفت: آیپد ایر یک جهش فوق‌العاده به سمت آینده است.


این در حالیست که تمام این کارشناسان به اتفاق آرا اعلام کردند که قیمت تبلت جدید اپل بسیار بالاتر از تمام رقبای خود است.


دارلین گفت: اگر شما مدل‌های قبلی آیپد را داشته باشید، درواقع حدود ۵۰۰ دلار را برای این محصول هدر داده‌اید و ارتقای این محصول چندان انقلابی نیست.


در حال حاضر تبلت‌ آمازون ۸.۹ اینچی کیندل فایر اچ دی ایکس ۳۷۹ دلار، تبلت مایکروسافت ۴۴۹ دلار و گالکسی تب ۳ سامسونگ با نمایشگر ۱۰ اینچی ۴۰۰ دلار قیمت دارند.


موسبرگ خاطرنشان کرد: اگر شما توان پرداخت پول آی‌پد ایر را دارید، تبلتی است که آن را به شما توصیه می‌کنم.
کد مطلب: 28197
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام