۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۱

آفیس ۳۶۵ همچنان پرفروش است

ایتنا- کاربران نرم‌افزار محبوب مایکروسافت، آفیس، بیش از دومیلیون نفر هستند.
آفیس ۳۶۵ همچنان پرفروش است


مایکروسافت اعلام کرده است تاکنون بیش از ۲ میلیون نفر در سراسر جهان برای استفاده از نسخه هوم پریمیوم آفیس ۳۶۵ که از طریق پایگاه‌‏های پردازش ابری عرضه می‌‏شود، ثبت نام کرده‏‌اند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت zdnet، تعداد مشترکان نسخه هوم پریمیوم (Home Premium) آفیس ۳۶۵ مایکروسافت تاکنون از دو میلیون نفر گذشته است. این در حالی است که تعداد این مشترکان در پایان ماه می‌ امسال چیزی بیش از یک میلیون نفر اعلام شده بود. 

نسخه هوم پریمیوم آفیس ۳۶۵ یکی از نسخه‏‌های تحت پردازش ابری نرم‏‌افزار آفیس مایکروسافت است. مایکروسافت می‌‏کوشد خود را از یک شرکت عرضه‏‌کننده نرم‌‏افزار به یک شرکت عرضه‌‏کننده راهکارهای پردازش ابری تبدیل کند و این نسخه از آفیس نیز یکی از کلیدی‏‌ترین محصولات این شرکت برای نیل به این مقصود است. 

بر اساس این گزارش، شرکت مایکروسافت عرضه این نسخه از آفیس را ۹ ماه پیش در ۲۹ ژانویه آغاز کرد. مشترکان برای استفاده از آن بایستی سالانه ۹۹. ۹۹ دلار بپردازند. کاربرانی که حق اشتراک خود را پرداخت کرده‏‌اند اجازه دارند اپ ویژه این محصول را بر روی ۵ رایانه نصب کنند. 

مدیران مایکروسافت اعلام کرده‌‏اند کل آفیس ۳۶۵ سالانه ۵. ۱ میلیارد دلار درآمد نصیب این شرکت می‌‏کند. 

مایکروسافت چندی است که عملکرد درآمدی خود را در قالب گزارش جدیدی منتشر می‌‏کند. در این گزارش، درآمد حاصل از آفیس ۳۶۵ در کنار محصولاتی مثل موتور جستجوگر بینگ، پایگاه‌ ام اس ان و بازی‏‌های ویدئویی این شرکت که نام «ابزار‌ها و خدمات-سایر» را به خود گرفته‏‌اند، اعلام می‌‏شود.
کد مطلب: 28151
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام