۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸

استفاده از رایانش ابری در شبکه زیرساخت

کاهش قطعی حین مکالمه
ایتنا- استفاده از "ابرزیرساخت" می‌تواند اختلال‌ها و قطعی ها را در شبکه اپراتورهای کشور کاهش دهد و سرعت و کیفیت مکالمات را بالاتر ببرد.
استفاده از رایانش ابری در شبکه زیرساخت




شرکت ارتباطات زیرساخت از استفاده فناوری رایانش ابری برای برقراری ترافیک اپراتورهای موبایل و افزایش کیفیت ارتباطات در این شبکه خبر داد.



به گزارش ایتنا از مهر، حسن کریمی معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت در این باره اظهار داشت: پیش از این ارتباطات اپراتورها ارتباطی و مخابراتی به صورت نقطه به نقطه تأمین می شد که با پیگیری و هماهنگی با اپراتورها و به منظور افزایش کیفیت ارتباطات، استفاده از "ابر زیرساخت" جایگزین لینکهای نقطه به نقطه شد.

وی افزود: در این شیوه جدید احتمال ایجاد اختلال و قطعی در شبکه اپراتورهای همراه کاهش می یابد و سرعت برقراری مکالمات و کیفیت ارتباطات به ویژه در ارتباطات سیار افزایش می یابد؛ در این نوع سرویس‌دهی، امکان ارائه موافقتنامه سطح خدمات ( SLA ) از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورها فراهم خواهد شد.

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: در همین راستا شرکت ارتباطات زیرساخت آماده است با ارائه سطوح بالای کیفیت ارتباطات مانند الماس و طلا، خدماتی با کیفیت مناسب را به این دسته از مشتریانش ارائه دهد.

وی گفت: هم اکنون ارتباط همراه اول به مقصد تلفن دیگری از همراه اول در چهار استان قم، مازندران، ایلام و زنجان از طریق شبکه یا همان "ابر زیرساخت" تامین می شود و در سایر استانها نیز به تدریج ارتباط این اپراتور به این شیوه برقرار خواهد شد.

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: همزمان برگردان شبکه ایرانسل به همین ترتیب در دست اجراست و ارتباط رایتل از همان ابتدا از طریق شبکه "ابر زیرساخت" تامین شده است.
کد مطلب: 28055
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام