۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱

پشتیبانی از پردازنده FX 9590

ایتنا - با داشتن چنین مادربردی شما می‌توانید از پایداری سیستم خود در سخت‌ترین شرایط و با سریع‌ترین پردازنده جهان اطمینان حاصل کنید.


کمپانی MSI یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان مادربرد جهان اعلام کرد مادربرد قدرتمند این کمپانی ۹۹۰FXA-GD۸۰ از پردازنده پرقدرت AMD FX ۹۵۹۰ پشتیبانی می‌کند.
به گزارش ایتنا این پردازنده هشت هسته‌ای که قدرتمندترین پردازنده کمپانی AMD می‌باشد دارای فرکانس باورنکردنی ۵GHz می‌باشد و از این لحاظ تنها پردازنده ی در جهان است که با فرکانس ۵GHz عرضه می‌شود.

با توجه به این فرکانس بالا، این پردازنده دارای کارایی بسیار بالای در اجرای بازی های رایانه ای سنگین بوده و با توجه به دارا بودن هشت هسته پردازشی می تواند کارایی بسیار بالایی در اجرای نرم‌افزارهای سنگین محاسباتی و پردازشی داشته باشد.

فرکانس بالا موجب افزایش کارایی و افزایش توان مصرفی می گردد و به همین دلیل برای استفاده از چنین پردازنده‌ای به مادربردی با کیفیت بالای قطعات الکترونیکی و مدار تغذیه ای قدرتمند نیاز است.
مادربرد ۹۹۰FXA-GD۸۰ دارای قطعات با کیفیت بالا منطبق بر استاندارد Military Class IIمی باشد که علاوه بر کیفیت و طول عمر بالای قطعات می تواند از چنین پردازنده های پر مصرفی نیز پشتیبانی کند.

با داشتن چنین مادربردی شما می‌توانید از پایداری سیستم خود در سخت‌ترین شرایط و با سریع‌ترین پردازنده جهان اطمینان حاصل کنید.

این مادربرد مجهز به چیپست قدرتمند AMD ۹۹۰FX بوده و از حافظه های پرسرعت DDR ۳ در حالت دو کاناله، چهار کارت گرافیکی در حالت های nVIDIA SLI و AMD Crossfire، شش پورت SATA ۶GB/s و پورت‌های پرسرعت USB ۳ پشتیبانی می کند.
کارت صوتی قدرتمند موجود بر روی این مادربرد نیز باعث می شود از اجرای بازیهای سنگین با این پردازنده قدرتمند نهایت لذت را ببرید. 

 
 
کد مطلب: 27425
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام