۰
plusresetminus
شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۵

دیدار مسوولان شرکت پست با وزیر ارتباطات

ایتنا- واعظی از اهمیت و نقش پست در وزارتخانه ICT گفته و ضمن قدردانی از کارکنان پست، بر گسترش سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات تاکید کرده است.
دیدار مسوولان شرکت پست با وزیر ارتباطات


نخستین نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت پست برگزار شد.



به گزارش ایتنا از ایسنا، واعظی در این دیدار که در محل ساختمان مرکزی وزارت صورت گرفت ضمن تشکر از مجموعه کارکنان شبکه پستی کشور اظهار کرد: در رویکرد دولت جدید اهمیت پست در این وزارتخانه و نقش کلیدی آن در ارایه خدمات به مردم مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تمامی تلاش خود را در دولت و مجلس در جهت رفع مشکلات موجود شبکه پستی و افزایش توان آن به کار خواهد بست. 

واعظی با تاکید بر ایجاد و گسترش سرویسهای نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات در پست اظهار امیدواری کرد: شرکت پست در آینده نزدیک با ایفای نقش مطلوب بتواند هر چه بیشتر خود را به خود کفایی نزدیک کند و با معرفی سرویسهای جدید وضعیت درآمدی شبکه بهبود یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به اهمیت بحث اطلاع رسانی و تبلیغات درخصوص خدمات پستی از مسوولان پست خواست تا معرفی سرویسهای نوین پستی در میان آحاد افراد جامعه به شیوه‌های گوناگون و تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها را همواره مدنظر خود قراردهند.

واعظی همچنین از مدیران و متخصصان پست کشور خواست با تشکیل کارگروهی به مطالعه تجربیات و اقدامات ارزشمند کشورهای پیشرو در زمینه ارایه خدمات پستی پرداخته و آن را در کشور اجرایی کنند.

وی با تاکید بر این که در میان کارکنان شاغل در بخشهای مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ گونه تبعیضی قائل نخواهد بود تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با حمایت از مجموعه پست کشور مردمی بودن خود را اثبات خواهد کرد.

وزیر ارتباطات در پایان بر تعامل و همکاری پست با دیگر شرکتها و سازمان های تابعه وزارت به خصوص پست بانک تاکید کرد.

همچنین در این مراسم مهندس کرباسیان رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست گزارشی از روند کارهای صورت گرفته و وضعیت موجود ارایه کرد و گفت: محور اصلی و آینده شرکت در جهت افزایش درآمد و جذب ترافیک ساماندهی شده است.

وی در ادامه به تشریح راه اندازی و توسعه سرویس‌هایی نظیر بازار الکترونیکی، کارت پستال، تمبر اختصاصی، پست الکترونیکی، پست تلفنی، وب آگهی، امانات پستی، پست مستقیم و پست لجستیک پرداخت و خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک و با رویکرد جدید و گسترش این سرویس‌ها در سراسر کشور شاهد شکوفایی بیشتری در پست کشور خواهیم بود.

رییس هیات مدیره در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران خود و با اشاره به عنایت ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بخش پست از تمامی کارکنان مجموعه خواست در راستای تحقق رهنمودهای ایشان تلاش وافری داشته باشند.
کد مطلب: 27255
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام