۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۸
رسانه‌های غربی هک شدند

رهبر ارتش الکترونیک سوریه: ما به هک کردن‌ها ادامه می‌دهیم

ایتنا- این هکرها می‌گویند تا زمانی که رسانه‌ها به دروغ‌گویی در مورد انتشار اخبار سوریه ادامه دهند، آنها نیز دست از حمله سایبری برنخواهند داشت.
رهبر ارتش الکترونیک سوریه: ما به هک کردن‌ها ادامه می‌دهیم




کمپانی تولید و توزیع محتوای خبری Outbrain‌ این هفته هک شد و باعث شد تا برخی از اخبار واشنگتن پست، سی ان ان، تایم و .... به موضوعات مورد علاقه حمله کنندگان تغییر آدرس دهد.


پشت این داستان هک نیز کسی نبود جز ارتش الکترونیکی سوریه (SEA) که می گوید همچنان به جنگ خود با دروغ نویسان درباره سوریه ادامه خواهد داد.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، برایان رایس از دیلی بیست، با فردی که ظاهرا رهبر این گروه سایبری است صحبت کرده که می گوید دست از هک کردن برنمی‌دارند، چرا که برعکس جلوه دادن اخبار سوریه توسط رسانه‌های غربی همچنان ادامه دارد.

در چند ماه اخیر اکانت سایت های خبری مانند گاردین، آسوشیتدپرس، نیویورک پست و ... در توئیتر توسط ارتش الکترونیکی هک شد که بازتاب وسیعی نیز داشت.

رهبر ارتش الکترونیکی سوریه یه برایان گفت ۱۵ بار اکانت توئیترشان بسته شده و اگر دوباره این اتفاق رخ دهد، آنها همچنان به حملات خود ادامه خواهند داد. 

وی تاکید کرد تا زمانی که رسانه‌های غربی به دروغ گویی‌های خود رد مورد حقایق سوریه ادامه دهند، آنها نیز دست از حملات سایبری خود بر نخواهند داشت.
به گفت این جوان سایبری، هک اسوشیتدپرس و فاینشنال تایمز، ضربه بدی به امریکایی‌ها زد.
مردمی که در گروه سایبری SEA قرار داشته و جزیی از حامیان اسد بوده که هویتشان معلوم نیست.

قبلا شایعه شده بود که دامنه اینترنتی SEA زمانی متعلق به Syrian technology group‌ وابسته به ریاست جمهوری بوده و پسر دایی بشار اسد در دبی و ... پشتیبان فنی آن بوده است.
بعدا اعلام شد کمپانی مسوول مدیریت بر دامنه های سوریایی سایت آنها را از حیطه خود بیرون انداخته است.

از طرف دیگر در ماه می ۲۰۱۳ اعلام شد که این گروه ۴ نفر هستند اما حالا گفته می شود ۹ دانشجوی سوریایی که در خود سوریه زندگی می کنند این گروه را می چرخانند.
رهبر گروه می گوید حتی تاکنون یک دلار هم از حکومت نگرفته اند. آنها دانشجو بوده و از سال ۲۰۱۱ شروع کرده اما اینک با هم بوده و متحد سرسخت شده‌اند.
 
 

کد مطلب: 27170
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام