۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹

دستگیری فروشنده فیلم‌های غیرمجاز

ایتنا- فردی که در فضای وبلاگ،‌اقدام به فروش فیلم‌های غیرمجاز می‌کرد دستگیر شد.
دستگیری فروشنده فیلم‌های غیرمجاز


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گلستان از دستگیری مدیر وبلاگی که اقدام به تبلیغات فروش فیلم‌های غیرمجاز در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.



به گزارش ایتنا از ایسنا، سرهنگ حبیب‌الله رجبلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به رصد کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، وبلاگی که اقدام به تبلیغات و فروش فیلم‌های مبتذل کرده بود، شناسایی و دستگیری مدیر وبلاگ، تشکیل پرونده‌ای قضایی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.


وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات فردی که خود را به عنوان مدیر وبلاگ معرفی کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: برابر دستور قضایی وی در مخفی‌گاهش دستگیر و ضمن توقیف سیستم رایانه‌های وی و دلالت به این پلیس در تحقیقات و بازجویی صورت گرفت.


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گلستان افزود:متهم به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.


رجبلی اعلام کرد: برابر ماده ۱۴ قانون جرایم رایانه‌ای هرکس به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده محتویات مبتذل و مستهجن را تولید، ارسال، منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد ارسال یا انتشار یا تجارت تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
کد مطلب: 27119
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام