۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴

حل مشکل فقدان محتوا برای فناوری آلترا اچ. دی/ دستگاه پخش 4K وارد بازار می‎‌‌شود

ایتنا- سونی به وعده‌ای که در نماشگاه لاس‌وگاس داده بود عمل کرد و برای جبران قیمت بالای FMP-X۱، 10 فیلم اولترا اچ.دی نیز همراه دستگاه به کاربران عرضه می‌کند.
حل مشکل فقدان محتوا برای فناوری آلترا اچ. دی/ دستگاه پخش 4K وارد بازار می‎‌‌شود



درپی فقدان محتوا برای فناوری آلترا اچ.دی (۴K)، شرکت سونی نخستن دستگاه پخش رسانه ای را که می تواند محتوایی با این کیفیت را برای تلویزیون‌های آلترا اچ پخش کند با قیمت گزافی تولید و از دو هفته آینده وارد بازار می کند.


به گزارش ایتنا از مهر، شرکت بزرگ ژاپنی تولید کننده لوازم الکترونیک نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیک لاس وگاس وعده داده بود که کاربران می توانند در انتظار دستگاه پخش محتوای رسانه ای آلترا اچ.دی (۴K) باشند.

این وعده اکنون محقق شده و دستگاه پخش رسانه ای شرکت سونی با نام FMP-X۱ از این هفته به صورت آنلاین با قیمت ۶۹۹ دلار قابل سفارش است و ظرف دو هفته آینده در بازار نیز عرضه می شود.

عبارت ۴K یا آلترا اچ.دی توصیف کننده وضوحی است که چهاربرابر ۱۰۸۰ پیکسل بوده که امروز در تلویزیون های HD پخش می شود. وضوح این فرمت ۴۰۰۰ پیکسل است.

دستگاه پخش رسانه ای ۴K محتوای تلویزیونهای ۴K سونی را تأمین خواهد کرد.

با توجه به قیمت بالای دستگاه پخش رسانه ای ۴K، شرکت سونی ۱۰ فیلم آلترا اچ.دی نیز همراه این دستگاه به کاربر خود عرضه می کند و کاربران تلویزیون آلترا اچ.دی X۹۰۰A برای خرید این دستگاه تخفیف دریافت می کند.

برای کاربران جدید فناوری آلترا اچ دی فقدان محتوای ۴K یک مشکل بوده است. از این رو پاییز امسال شرکت سونی در نظر دارد که خدمات نامحدود ۴K از جمله فیلم، اپیزودهای تلویزیونی و فیلمهای کوتاه با کیفیت ۴K عرضه کند.
کد مطلب: 26697
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام