۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۰

نارضایتی «بیل گیتس» از نوآوری‌های کنونی مایکروسافت

ایتنا- مایکروسافت، حاصل نبوغ و دسترنج بیل گیتس است. گرچه این میراث اکنون در دستان استیو بالمر است اما گیتس نمی‌تواند نسبت به این گنج بی‌تفاوت باشد.
نارضایتی «بیل گیتس» از نوآوری‌های کنونی مایکروسافت


اگرچه حدود ۵ سال می‌شود که «بیل گیتس» (Bill Gates) از نقش اصلی خود در شرکت مایکروسافت کناره‌گیری کرده، اما همچنان فعالیت این شرکت را که با دستان خود تاسیس کرده است به دقت دنبال می‌کند و همواره از آنچه که در روند حرکت مایکروسافت به سمت جلو می‌بیند راضی نیست. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت news.cnet، گیتس گفت‌وگویی با «چارلی رز» (Charlie Rose) از خبرگزاری CBS This Morning انجام داده و در خصوص میزان رضایتمندی خود از فعالیت‌های «استیو بالمر» (Steve Ballmer) به عنوان مدیرعامل کنونی صحبت کرده است. 

او توضیح داده است که طی چند سال گذشته اتفاقات جالب و مورد توجهی تحت مدیریت بالمر در شرکت مایکروسافت رخ داده است، اما او از نوآوری‌هایی که در شرکت مایکروسافت رخ می‌دهد راضی نیست.
گیتس در این مصاحبه گفت: «او و من جزء افرادی هستیم که از خودمان بسیار انتقاد می‌کنیم. باید توجه داشت که استیو طی سال گذشته اتفاقات جالب و قابل ملاحظه فراوانی را انجام داده است. ویندوز ۸ یک کلید اصلی برای آینده محسوب می‌شود و رایانه Surface اتفاقی مهم است. مردم به دنبال موتور جست‌وجوی بهتر می‌گردند و Bing در اختیار آ‌ن‌ها قرار گرفته است و کنسول بازی Xbox محبوبیت زیادی دارد». 

او در ادامه گفت: «اما... این کافی است؟ نه! او و من در حالت کلی از این شرایط راضی نیستیم. ما از آنچه که در شرکت مایکروسافت برای توسعه فناوری‌های مختلف رخ داده است راضی نیستیم». 

«بیل گیتس» به طور کلی از موقعیت مایکروسافت در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند احساس رضایت نمی‌کند و طبق آمارهای منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC این شرکت تنها ۴/۲ درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در دست دارد.
کد مطلب: 25321
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام