۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۸

شرکت یامر محصولات خود را با راهکارهای کسب‌وکار مایکروسافت یکپارچه می‌کند

ایتنا- راهکارهای یامر با برخی محصولات مایکروسافت مثل آفیس، آفیس ۳۶۵ و اسکایپ یکپارچه خواهد شد.
شرکت یامر محصولات خود را با راهکارهای کسب‌وکار مایکروسافت یکپارچه می‌کند


شرکت یامر تصمیم گرفته است راهکارهای شبکه‌بندی اجتماعی خود را با محصولات و راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مایکروسافت یکپارچه کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‌سایت zdnet، مدیران یامر در یک نشست مشترک با مدیران مایکروسافت از یکپارچه کردن محصولات خود با راهکارهای دینامیک مایکروسافت خبر داده‌اند. 

انتشار این خبر چندان دور از انتظار نبود، چون مایکروسافت در ماه ژوئن سال جاری شرکت یامر را به قیمت ۱.۲ میلیارد دلار خریده بود. 

با این همه این اولین بار است که خبر یکپارچه سازی راهکارهای یامر و مایکروسافت به صورت رسمی اعلام می‌شود. 

براساس این گزارش، شرکت یامر تصمیم گرفته در این یکپارچه سازی یک گام جلو‌تر بردارد و به کاربران راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت که به راهکارهای دینامیک معروف است، اجازه دهد از قابلیت راهکارهای یامر در زمینه شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.
 
آنها مثلاً می‌توانند در انجام عملیات مدیریت ارتباط با مشتری از قابلیت‌هایی مثل لایک زدن، دنبال کردن (follow) و غیره استفاده کنند. 

هیچ کدام از مدیران این دو شرکت درباره زمان عرضه راهکارهای یکپارچه شده خود اظهار نظر نکرده‌اند، اما یکی از سخنگویان مایکروسافت گفته است: راهکارهای یکپارچه شده از طریق فروشگاه مجازی شرکت یامر که «یامر اپ دایرکتوی» (Yammer App Directory) نام دارد، در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند با عضویت در این فروشگاه مجازی از راهکارهای ارائه شده در آن استفاده کنند. 

استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت و دیوید ساکز، مدیر عامل یامر نیز گفته‌اند قرار است راهکارهای یامر با برخی محصولات مایکروسافت مثل آفیس، آفیس ۳۶۵ و اسکایپ یکپارچه شود. 

این احتمال نیز وجود دارد که شرکت مایکروسافت در کنفرانسی که در اواسط ماه نوامبر در لاس وگاس آمریکا درباره محصولات شیرپوئینت خود برگزار می‌کند، از یکپارچگی این محصولات با راهکارهای یامر رونمایی کند. 

گفتنی است راهکارهای شرکت یامر که کسب‌وکارهای تجاری را در استفاده از شبکه‌های اجتماعی یاری می‌کند، هم اکنون بیش از ۲ میلیون کاربر دارد.
کد مطلب: 24168
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام