۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۸

سازمان‌ها در انتظار فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده نرم‌افزارهای تخصصی

ایتنا- محقق شدن این امر، در صرفه جویی در وقت کاربران بسیار مفید است.
سازمان‌ها در انتظار فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده نرم‌افزارهای تخصصی


آن دسته از مدیران اطلاعاتی که به دنبال خرید نرم‌افزارهای سازمانی هستند، به خوبی می‌دانند که این اتفاق مستلرم گشت‌وگذار و بررسی‌های طولانی و فراوان است.

اما کار‌شناسان به این افراد اعلام کرده‌اند که از این پس می‌توانند حجم گسترده‌ای از محصولات و نرم‌افزار‌ها را به صورت یکجا در اختیار داشته باشند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از سایت pcworld، شرکت‌های بزرگ نرم‌افزاری هم‌اکنون در نظر دارند با دنبال کردن روشی که اپل در پیش گرفته است، فرآیند جست‌وجو و خرید نرم‌افزارهای جدید را برای کاربران آسان کنند.

شرکت‌هایی از جمله SAP و دیگر مراکز مشابه برای تحقق این اتفاق درهای مجازی خود، که‌‌ همان فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده ابزارهای سازمانی است را گشوده‌اند و در آن‌ها نه تنها نرم‌افزارهای خود را به فروش می‌رسانند، بلکه نرم‌افزار‌ها و خدمات مربوط به شرکا و مراکز فروش خود را نیز در آن عرضه می‌کنند.

«دان مالونی» مدیر مرکز فروش کانال‌های الکترونیکی و سیستم‌های موبایلی پردازش ابری در شرکت SAP که سال گذشته فروشگاه اینترنتی SAP Store را برای عرضه ابزارهای سازمانی راه‌اندازی کرد، توضیح داد: «ما از خودمان پرسیدم که چگونه می‌توانیم از شرکت اپل آموزش بگیریم و برای ارایه محصولات خود تجربه مشابهی را در اختیار مشتریان SAP بگذاریم؟».

در حالی که فروشگاه‌های اینترنتی ارائه دهنده خدمات سازمانی مانند SAP Store به بهبود فرآیندهای ناکارآمد سنتی در جریان ارایه محصولات کمک می‌کنند، اپل این کار را در ساده‌ترین حالت ممکن انجام داده است.

فروشگاه‌های عرضه کننده ابزارهای سازمانی با مشکلات فراوانی مواجه هستند که این مشکلات بسیار فرا‌تر از درگیری‌های مراکزی از جمله App Store اپل است که ابزارهای کاربردی را در اختیار کاربران معمولی می‌گذارد.

مالونی در ادامه توضیح داد: «ما در این زمینه بازخوردهای بسیار مناسبی را از مشتریان خود دریافت کردیم. آنها می‌دانند که ما در این مسیر اشتباهاتی را نیز انجام داده‌ایم، اما هر یک از مشتریان به‌نوبه خود از این فرآیند حمایت می‌کنند. آنها می‌دانند پیش‌تر برای در اختیار گرفتن ابزارهای سازمانی چه مشکلاتی را پیش‌روی خود داشتند.»
 
کد مطلب: 23140
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام