۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۰

انجام وظایف کاری در تعطیلات تابستانی توسط دستگاه‌های الکترونیکی نیمی از ساکنان خاورمیانه

ایتنا- حالا دیگر بهانه‌ای برای در رفتن از کار وجود نخواهد داشت حتا وقتی در تعطیلات هستید! مهم جلب رضایت ارباب رجوع است!
انجام وظایف کاری در تعطیلات تابستانی توسط دستگاه‌های الکترونیکی نیمی از ساکنان خاورمیانه


بررسی جدید انجام شده توسط مرکز Brocade نشان داد، بیش از نیمی از ساکنان منطقه خاورمیانه و آفریقا که طی سال جاری میلادی تعطیلات تابستانی رفتند، در سفرهای انجام شده از طریق دستگاه الکترونیکی قابل‌حمل وظایف کاری روزانه خود را دنبال کردند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت itp، این بررسی روی ۵۰۰ نفر از ساکنان خاورمیانه و آفریقا که در این دوره زمانی به سفر رفته بودند، در ژوئن سال جاری انجام شد.

در پایان بررسی مشخص شد ۶۵ درصد این افراد دستگاه الکترونیکی خود را در روزهای تعطیلی برای دسترسی به پست الکترونیکی کاری یا بارگذاری اسناد و مدارک کاری به کار برده‌اند.
سال گذشته این رقم ۴۸ درصد گزارش شده بود.

از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است این افراد در تعطیلات دستگاه الکترونیکی همراه خود را با اهداف کاری مورد استفاده قرار دهند، در ۱۲ درصد موارد به‌منظور در دسترس بودن برای همکاران و ارباب‌رجوع، در ۹ درصد موارد به‌دنبال درخواست سازمان برای در دسترس بودن در تمام مواقع و در ۵ درصد موارد برای پاسخگویی به نگرانی‌های خود برای زمانی که در محل کار نیستند، می‌توان اشاره کرد.

طبق آمار موجود، ۴۳ درصد شرکت‌کنندگان در این بررسی اعلام کردند استفاده از دستگاه الکترونیکی همراه در روزهای تعطیلی باعث ایجاد نارضایتی اعضای خانواده می‌شود.

«سوفیان دِویک» مدیر منطقه‌ای شرکت Brocade در خاورمیانه و آفریقا در این خصوص توضیح داد: «رابطه مستقیمی بین زمان شخصی و زمان کاری در جامعه مدرن وجود دارد. با افزایش استفاده کاربران از محصولات IT و گسترش سیاست‌های «استفاده از ابزار الکترونیکی شخصی در فضای کاری» (BYOD) باعث شده است تا کار‌شناسان به گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی اعتماد بیشتری کنند و به کمک آن‌ها وظایف کاری روزمره خود را انجام دهند.»
 
کد مطلب: 22897
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام