۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۸
Xonar Essence One Plus Edition

برای حرفه ای های عاشق صدا

ایتنا - این مبدل که از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می‌شود دارای میزان سیگنال به نویز ۱۲۰ دسی بل است که این میزان برای حرفه‌ای ترین کاربران هم کفایت می‌کند.
برای حرفه ای های عاشق صدا



از آن جا که شرکت ASUS در ساخت اکثر محصولات الکترونیکی مرتبط به کامپیوتر تبحر خاصی دارد ارائه محصولات صوتی حرفه‌ای از این شرکت کار عجیبی نیست.

به گزارش ایتنا با توجه به این موضوع و در راستای فعالیت این شرکت در ساخت و ارائه محصولات حرفه ای در رده صدا، شرکت ایسوس محصول جدید خود را با نام xonar Essence one plus که از امکانات و قابلیت‌های جدیدی برخوردار است را به بازار ارائه کرد.

این مبدل پیشرفته دیجیتال به آنالوگ و همچنین تقویت کننده حرفه‌ای جدیدترین محصول ایسوس برای کاربران حرفه‌ای است. این مبدل که از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل می‌شود دارای میزان سیگنال به نویز ۱۲۰ دسی بل است که این میزان برای حرفه‌ای‌ترین کاربران هم کفایت می‌کند.

این نسخه در اصل نسخه تکمیل شده Xonar Essence One است که در زمان خود قادر بود در زمینه نمونه‌برداری متقارن هشت برابر سریع‌تر از دیگر رقبای خود عمل کند.

این محصول قادر به پشتیبانی از ۱۱ عدد Op_amp به صورت همزمان است که در این نسخه شش عدد از این پردازنده‌های صوتی قدرتمند به صورت کیت همراه با دستگاه ارائه می‌شود که بر اساس اطلاعات وظیفه این IC ها تقویت سیگنال تبدیل شده به آنالوگ و تقویت تون‌های صدا است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده این کیت داری چیپ ست TI-NE۵۵۳۲ همراه با چهار چیپ ست TI-OPA۲۱۳۲PA و دو چیپ ست NS-LM۴۵۶۲NA از شرکت Texas instrument این امکان را به این دستگاه داده است که از پس پردازش‌های صوتی پیشرفته بر آید.
این کیت بر اساس اطلاعات هماهنگی کاملی به محصولات دیگر سری Xonar دارد که این مسئله باعث توسعه هرچه بیشتر محصولات حرفه‌ای این شرکت در زمینه صدا می‌شود.

در این محصول شرکت ایسوس از خروجی ۶۰۰ اهمی تقویت کننده هدفون استفاده کرده است که با بیشتر محصولات حرفه ای موجود در بازار هماهنگی دارد.
 

کد مطلب: 22814
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
شمه بسیار ساییت خوبی همهی اخبار را به ما توضیح.میدهید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام