۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۶

تمدید ثمهلت ثبت‌نام در سومين جشنواره ارزيابي وبگاه‌هاي حاكميتي

ایتنا - تاكنون ۱۲۰ دستگاه از ۳ قوه مجريه، مقننه و قضائيه اقدام به ثبت‌نام اوليه نموده و كد رهگيري دريافت كرده‌اند.


با توجه به درخواست برخي دستگاه‌ها و همچنین بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور مبني بر الزام حضور كليه دستگاه‌هاي دولتي در جشنواره ارزيابي وبگاه‌ها، زمان ثبت‌نام تا ۱۶ خرداد ماه تمديد شد.


به گزارش ایتنا از شوراي عالي اطلاع‌رساني، سيد روح‌الله سجادي، دبير علمي سومين جشنواره ارزيابي وبگاه‌هاي حاكميتي با مطلوب ارزيابي كردن روند ثبت‌نام تاكنون، خبر از تمديد زمان ياد شده داد و اظهار داشت: تاكنون ۱۲۰ دستگاه از ۳ قوه مجريه، مقننه و قضائيه اقدام به ثبت‌نام اوليه نموده و كد رهگيري دريافت كرده‌اند.

وي با اشاره به تمديد زمان ثبت‌نام تا ۱۶ خرداد ماه، تصريح كرد: این مهلت، قابل تمدید نبوده و کلیه دستگاه‌ها قبل از اتمام تاریخ مذکور، نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

سجادي در ادامه با اشاره به پشتیبانی و اشراف علمی صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های مختلف فاوا و همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور در سومين دوره برگزاري خاطرنشان ساخت: در اين دوره علاوه بر استفاده از شاخص‌های تدوین شده در دوره دوم، شاخص‌ها و معیارهای جدیدی نیز مورد استفاده کمیته علمی قرار خواهد گرفت و علاوه بر روزآمدسازی در شاخص‌ها و محتوای ارزیابی وبگاه‌ها، زیرساخت فنی و نرم‌افزاری جشنواره شامل وب‌گاه رسمی و نرم‌افزار ارزیابی تخصصی و فنی پیاده‌سازی و به کار گرفته شده است.

گفتني است جوایز اصلی این دوره از جشنواره شامل جایزه وبگاه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی، جایزه وبگاه برتر در زمینه تعامل سازمانی و جایزه وبگاه برتر در زمینه تراکنش مالی است.
همچنین جوایز ویژه این جشنواره شامل جایزه وب‌گاه برتر در زمینه پاسداشت خط و زبان فارسی، جایزه وبگاه برتر در زمینه رعایت استانداردهای وب و جایزه ویژه درگاه جامع خواهد بود.
 
کد مطلب: 22370
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام