۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۳
حمایت دانشگاه تهران از نخستین همایش کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، حامی EMIC Tech 2012

ایتنا - دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به جمع حامیان نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران پیوست.
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، حامی EMIC Tech 2012


دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به جمع حامیان نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران پیوست.


به گزارش ایتنا از دبیرخانه همایش، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با هدف حمایت از ترویج فعالیت‌های کارآفرینانه به جهت ارتقاء روحیه خودباوری برای ارائه کالا و خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین حضور گسترده شرکت‌های دانش بنیان و همچنین پژوهشگران حوزه کارآفرینی در این همایش و همچنین نمایشگاه کارآفرینان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، حمایت خود را از برگزاری این همایش اعلام کرد.

شایان ذکر است نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
این همایش راهبردی چهار محور کلیدی کارآفرینی در فناوری اطلاعات، کارآفرینی در فناوری ارتباطات، کارآفرینی در حوزه بانکداری الکترونیک و کارآفرینی در حوزه امنیت اطلاعات را دنبال خواهد کرد.
همچنین همزمان با برگزاری این همایش مراسم اهدای تندیس پرتو زرین کارآفرینی نیز به کارآفرینان موفق این حوزه برگزار و از خدمات آنان تجلیل به عمل می‌آید.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی همایش emictech.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۷۴۹۴۱۴ تماس حاصل کرده و همچنین برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه ها از برگزاری همایش عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۰۰۲۳۸۲۶۲ ارسال نمایند.
 
کد مطلب: 22351
نام شما
آدرس ايميل شما


زهرا الهيارزاده
feedback
Iran, Islamic Republic of
درخواست همكاري
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام