۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۹
در دومين جشنواره ملي فاوا صورت پذیرفت:

درخشش تولیدکنندگان نرم‌افزار های مالی و بانکی در جمع برترین‌های بخش نرم‌افزار کشور

ایتنا - شرکت توسن در دومين جشنواره ملي فاوا و برای دومین سال متوالی توانست بر اساس رای هیئت داوران این جشواره لوح و تندیس تقدیر به سبب تولید و پشتیبانی سامانه های نرم افزاری را دریافت کند.


شرکت تراشه پرداز پویا در بخش پست، شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) و شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان(فناپ) دو شرکت فعال در حوزه تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و بانکی، توانستند گوی سبقت را از سایر تولیدکنندگان نرم‌افزار بربایند.

به گزارش ایتنا شرکت توسن در دومين جشنواره ملي فاوا و برای دومین سال متوالی توانست بر اساس رای هیئت داوران این جشواره لوح و تندیس تقدیر به سبب تولید و پشتیبانی سامانه‌های نرم‌افزاری را دریافت کند.

بر اساس این گزارش این سه شرکت در میان ۹۰۰ متقاضی شركت در جشنواره، و پس از اعلام نظر هیات داوران كه ۱۱ تن از اساتید برگزیده حوزه فاوا بودند، توانستند در میان برگزیدگان نهایی قرار بگیرند.

فرقانی، معاون وزیر آی سی تی و دبیر این جشنواره، هدف اصلی برگزاری دومین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات كشور را حمایت از منابع و تولیدات داخلی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت افراد حقیقی و حقوقی عنوان كرد.
وی همچنین توسعه خدمات دولت الكترونیك را از دیگر محورهای كاری این جشنواره عنوان كرد و گفت: تغییر روش‌های ارائه خدمات و عرضه خدمات بصورت الكترونیكی از برنامه های مهم دولت دهم است.

یادآور می‌شود دومین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات(فاوا)، با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، با هدف ارج نهادن به تلاش های نخبگان فاوا همزمان با روز جهانی ارتباطات در مركز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
 
کد مطلب: 22254
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام