۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۴

آغاز ثبت‌نام سومين جشنواره ارزیابی وبگاه‌های حاکمیتی با اعطای جایزه بزرگ وب

ایتنا - جوایز اصلی اين دوره از جشنواره شامل جایزه وبگاه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی، جایزه وبگاه برتر در زمینه تعامل سازمانی و جایزه وب‌گاه برتر در زمینه تراکنش مالی است.



دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی با همکاری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور در راستای برگزاری سومين جشنواره ارزیابی وبگاه‌های حاکمیتی و اعطای جایزه بزرگ وب، از کلیه دستگاه‌های قوای سه‌گانه برای ثبت‌نام در اين جشنواره با آدرس www.nwa.ir دعوت مي‌كند.


به گزارش ایتنا از دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، در راستای ابلاغ سیاست‌های کلی نظام اداری کشور توسط مقام معظم رهبری -مدظله العالی- مبنی بر توسعه نظام اداری الکترونیک کشور و در پی برگزاری موفقیت‌آمیز دو دوره از جشنواره ارزیابی وبگاه‌های حاکمیتی و اعطای "اولین جایزه بزرگ وب" به برگزیدگان، سومين دوره این جشنواره در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مبنای کار در این دوره از جشنواره مانند دوره‌هاي گذشته، بر اساس خوداظهاری دستگاه‌ها و سپس انتخاب ۲۰ درصد وبگاه‌هاي برتر بر اساس نتايج و نهايتا ارزيابي تخصصي و علمي و انتخاب وبگاه‌هاي برتر خواهد بود.

دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی بر اساس وظایف محوله همچون دوره گذشته این ارزیابی را در سطح کلیه وبگاه‌های حاکمیتی برگزار کرده و بر همین اساس از کلیه دستگاه‌های قوای سه‌گانه برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل می‌آید تا ۱۱ خرداد ماه سال جاری با مراجعه به وبگاه جشنواره به آدرس www.nwa.ir ثبت‌نام کنند.

جوایز اصلی اين دوره از جشنواره شامل جایزه وبگاه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی، جایزه وبگاه برتر در زمینه تعامل سازمانی و جایزه وب‌گاه برتر در زمینه تراکنش مالی است.
همچنين جوایز ویژه اين جشنواره شامل جایزه وبگاه برتر در زمینه پاسداشت خط و زبان فارسی، جایزه وبگاه برتر در زمینه رعایت استانداردهای وب و جایزه ویژه درگاه جامع خواهد بود.

گفتني است ارزيابي‌هاي تخصصي اين دوره در ۵ سطح خواهد بود. سطح اول شامل موجودیت با هدف ارزیابی چگونگی ارائه اطلاعات پایه توسط وبگاه‌ها، سطح دوم شامل مدیریت اطلاعات و محتوا با هدف ارزیابی مکانیزم‌های سازماندهی، دسته‌بندی و ارائه محتوا در وبگاه‌ها، سطح سوم شامل تعامل و مدیریت دانش با هدف ارزیابی مکانیزم‌ها و سازوکارهای تعاملی، کیفیت ارائه خدمات، استانداردهای وب و مدیریت و خلق دانش در وبگاه‌ها، سطح چهارم شامل تراکنش با هدف ارزیابی مکانیزم‌های امنیتی، تراکنشی و مالی در وبگاه‌ها و نهایتاً سطح پنجم شامل درگاه جامع با هدف ارزیابی وضعیت و کیفیت وبگاه‌ها به لحاظ ویژگی‌های درگاه‌ جامع در نظر گرفته شده است.

شايان ذكر است این ارزیابی به طور دو سالانه برگزار می‌شود و با اعلام نتایج، وبگاه‌هایی که نسبت به دوره قبل نیز در ارائه این سرویس‌ها پیشرفت داشته‌ و تلاش مضاعفی برای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم كرده‌اند، اعلام و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
کد مطلب: 22172
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام