۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
زیرساخت به وعده تخفیف عمل نکرد

اینترنت کاربران کندتر خواهد شد

ایتنا - مدیر یک شرکت اینترنتی: اين مشكلات به دليل افزايش هزينه‌ها و تورمي كه هر ساله شاهديم و قول و قرارهاي عملي نشده شركت ارتباطات زيرساخت به وجود مي‌آيد.


مدير يك شركت اينترنتي تاكيد كرد: شركت‌هاي تامين‌كننده پهناي باند ‌به ناچار تعداد به اشتراك‌گذاري خطوط خود را افزايش دادند.

به گزارش ایتنا محمودرضا جولايي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: شركت ارتباطات زيرساخت وعده داده بود كه اگر هركدام از شركت‌هايي كه تامين‌كننده پهناي باند هستند به مشتريان خود ۲۰ درصد تخفيف در زمينه پهناي باند ارائه دهند، شركت ارتباطات زيرساخت نيز به آنها ۲۰ درصد تخفيف مي‌دهد و درواقع هزينه‌اي كه شركت‌ها از مصرف‌كننده دريافت نكردند را به آنها برمي‌گرداند.

وي گفت: تعدادي از شركت‌ها به تخفيف براي مصرف‌كنندگان اقدام كردند ولي ترتيب اثري در اين زمينه داده نشد و به آنها تخفيفي كه قولش را داده بودند، تعلق نگرفت و مي توان گفت اين مشكلات به دليل افزايش هزينه‌ها و تورمي كه هر ساله شاهديم و قول و قرارهاي عملي نشده شركت ارتباطات زيرساخت به وجود مي‌آيد.

وي همچنين معتقد است كه برخي شركت‌ها به دليل فقدان نظارت كافي به كم‌فروشي اقدام مي‌كنند و بايد اقدامات نظارتي لازم بر فعاليت شركت‌هاي اينترنتي انجام شود و اين موضوع به صورت جدي‌تر مورد پيگيري قرار بگيرد.

اين مدير شركت اينترنتي تاكيد كرد: افزايش هزينه‌هاي جاري شركت‌ها از يك ‌طرف و افزايش نيافتن قيمت اينترنت به كاربران و مصرف‌كنندگان از سوي شركت‌ها از طرف ديگر موجب شده تا برخي شركت‌ها به اجبار براي تامين بخشي از هزينه‌هاي خود به اين كار اقدام كنند و به عنوان مثال خطي كه در حالت استاندارد بايد بين هشت كاربر به اشتراك گذاشته شود، بين ۲۰ نفر به طور مشترك استفاده شود، طبيعي است اين كار باعث كاهش كيفيت و سرعت اينترنت براي كاربران خواهد شد.
 
کد مطلب: 21833
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام