۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
پژوهشگاه ICT انجام داد؛

تدوین برنامه اجرایی مدیریت یکپارچه کیفیت سرویس‌های ارتباطی

ایتنا - با تدارک سازوکارهای لازم و عملیاتی شدن برنامه اجرایی مدنظر، قدم مؤثری در تحقق مدیریت کیفیت سرویس و مدیریت SLA در شرکت ارتباطات زیرساخت برداشته خواهد شد.


برنامه اجرایی مدیریت یکپارچه کیفیت سرویس در شرکت ارتباطات زیرساخت با هدف تضمین کیفیت سرویس‌های ارائه شده این شرکت، از سوی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شد. 

به گزارش ایتنا از مهر، تدوین برنامه اجرایی مدیریت یکپارچه کیفیت سرویس‌های شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها فراهم آورنده سرویس‌های زیرساختی مخابراتی در کشور و توافق نامه‌های سطح سرویس شبکه فعلی و آتی (IP/MPLS) این شرکت از سوی گروه مدیریت یکپارچه شبکه پژوهشکده فناوری ارتباطات پژوهشگاه ICT در دستور کار قرار گرفت.

پروژه بررسی و تحلیل مدیریت کیفیت سرویس و مدیریت SLA شرکت ارتباطات زیرساخت با تأکید بر شبکه IP/MPLS و ارائه راهکار مناسب به شرکت زیرساخت پیشنهاد شده که این پروژه با همکاری بخش خصوصی و نظارت گروه مدیریت یکپارچه شبکه در حال اجرا و انجام مراحل پایانی است.

براساس اعلام پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این پروژه مواردی چون طراحی معماری یکپارچه مدیریت کیفیت سرویس به صورت انتها به انتها، طراحی فرآیندهای مورد نیاز شرکت در ارتباط با مدیریت SLM ، ساختار سازمانی مناسب، و نیز برنامه اجرایی در نظر گرفته شده است.

برای ارزیابی مناسبی از راهکارهای ارائه شده در طرح اجرایی درباره عملیاتی شدن مدیریت کیفیت سرویس و مدیریت توافق نامه‌های سطح سرویس در شرکت ارتباطات زیرساخت، ارائه طرح عملیاتی محدود جهت اجرای آزمایشی با مشخصات کامل شامل اهداف، محدودیت ها، سرویس ها، سیستم‌ها، فرآیندها، تعیین نقش واحدهای سازمانی درگیر و مدل داده‌ای در این پروژه پیش‌بینی شده است.

همچنین پیش نویس پروژه‌های مورد نیاز برای اجرای مدیریت کیفیت سرویس و مدیریت SLA در هر یک از مراحل برنامه اجرایی در بخش های مختلف شرکت ارتباطات زیرساخت و برای تمام سرویس‌های قابل ارائه توسط آن شرکت، در فاز نهایی پروژه تهیه خواهد شد.

به گزارش مهر، با تدارک سازوکارهای لازم و عملیاتی شدن برنامه اجرایی مدنظر، قدم مؤثری در تحقق مدیریت کیفیت سرویس و مدیریت SLA در شرکت ارتباطات زیرساخت برداشته خواهد شد.

کد مطلب: 24459
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام