۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۲

امکان واریز آنی وجه نقد در دستگاه‌های خودپرداز فراهم شد

ایتنا- با فعال شدن این خدمت علاوه بر ارائه خدمات قبلي توسط اين خودپرداز، مشتریان بانک می‌توانند در هر نوبت ۵۰ برگ اسکناس را به دستگاه تحویل داده و دستگاه با محاسبه مبالغ مربوطه پس از اخذ تأئیدیه مشتری در یک تراکنش آنی، وجه نقد را به حساب مشتری واریز نماید.


معاونت بازاريابي و فروش شرکت خدمات انفورماتيک اعلام کرد: اولین دستگاه خودپرداز با قابلیت ارائه خدمت واریز آنی وجه نقد در بانک صادرات عملیاتی شد.

به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، به گفته فرامرز خالقي معاونت بازاریابی و فروش با نصب و راه‌اندازی یک دستگاه خودپرداز مدل PC2100xe مجهز به ماژول دریافت وجوه نقد در بانک صادرات شعبه ۷۲۴ جمهوری امکاني فراهم شد تا مشتريان اين بانک در صورت نياز به واريز وجه نقد به حساب خود، بدون مراجعه به داخل شعب از طريق این خود پرداز اقدام نمايند.

با فعال شدن این خدمت علاوه بر ارائه خدمات قبلي توسط اين خودپرداز، مشتریان بانک می‌توانند در هر نوبت ۵۰ برگ اسکناس را به دستگاه تحویل داده و دستگاه با محاسبه مبالغ مربوطه پس از اخذ تأئیدیه مشتری در یک تراکنش آنی، وجه نقد را به حساب مشتری واریز نماید.

دریافت چک‌پول‌های رایج به عنوان اسکناس توسط دستگاه مقدور بوده و امکان واریز وجوه به حساب مشتریان در دفعات متعدد میسر است. این خدمت در فاز اول برای مشتریان بانک صادرات فراهم شده است.

با اجرای موفقیت‌آمیز این پروژه از این پس کلیه مشتریان شرکت خدمات انفورماتیک، امکان ارائه خدمت واریز آنی وجه نقد را برروی دستگاه‌های خودپرداز مدل های PC2100xe/USB ،xe/USB PC2150و PC3000 خواهند داشت.

لازم به ذکر است در طراحي نرم افزار ي اين دستگاه‌ها، مدیریت هاي پايانه خودکار بانکي، سيستم‌هاي کارت و بانک ايران شرکت خدمات انفورماتيک همکاري داشته اند.
 
کد مطلب: 21413
نام شما
آدرس ايميل شما